בעקבות הסערה הציבורית

חשיפה: חרדים מבית שמש יקיימו פגישת פיוס עם נעמה

ל'כיכר השבת' נודע כי קבוצת חרדים תקיים כבר הערב פגישת פיוס עם נעמה מרגוליס, הילדה בת ה-7 מבית שמש שחוותה מקרי אלימות מקומץ חרדי מופקר. הם יתנצלו בפניה ויביאו לה מתנה בכדי לנסות לפייס אותה. "אנחנו לא יכולים לומר 'ידינו לא שפכו את הדם הזה'", אומר אלי פרידמן יו"ר מפלגת 'טוב' בעיר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הילדה נעמה בביתה (פלאש 90)

מאז שידור הכתבה ב'אולפן שישי' על הילדה נעמה מרגוליס בת השבע החוששת ללכת לבית-הספר בבית שמש בעקבות קללות ויריקות שספגה מקומץ חרדי קיצוני שגורם לחילול השם בהיקפים חסרי תקדים, הרוחות בעיר מסרבות להירגע.

הנציגים החרדיים גינו את המעשה בצורה ברורה, אך ל'כיכר השבת' נודע כי קבוצת חרדים מבית שמש יזמה פגישת פיוס שתיערך כבר הערב (שני).

אתמול בערב (ראשון) יזמה קבוצת החרדים שיחת טלפון להדסה מרגוליס, אמה של נעמה, והתנצלו בפניה בשם הקהילה החרדית בעיר.

חברי הקבוצה ביקשו להיפגש עם הילדה, שכזכור אמרה שהיא "לא מבחינה בין כל החרדים". האם נענתה לבקשה ופגישת הפיוס תיערך כבר הערב.

מדובר בכעשרה תושבים המייצגים קהילות חרדיות שונות בבית שמש. התושבים יתנצלו בפני הילדה פנים מול פנים ואף יביאו איתם מתנה מיוחדת לילדה בכדי לנסות לפייס אותה.

אלי פרידמן יו"ר מפלגת 'טוב' בעיר שצפוי להשתתף אף הוא בפגישה, אמר ל'כיכר השבת': "נגיד לילדה שהקהילה החרדית בעיר לא שותפה למעשים הללו ואנחנו מגנים מוקיעים את המעשה".

עוד אומר פרידמן: "אני חושב שאנחנו לא יכולים לשבת בחיבוק ידיים ולומר 'ידינו לא שפכו את הדם הזה'. מעשה האלימות והוונדליזם הם מעשים שלא יעשו וצריך למחות על כך ולהגיד בקול-רם: מי שמשתמש באלימות - לא שייך לקהילה החרדית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר