הרב ניר בן ארצי: "טונות של בשר טרף בדרך לישראל"

הרב ניר בן ארצי: "יש משלוח של אלפי טונות של בשר, של בהמות לא כשרות, שיגיע לישראל. אחרי פסח משגיחי הכשרות הולכים לשלם לקדוש ברוך הוא". על המערכת הפוליטית: "בורא עולם מגלה אותם בכל מקום. שופטים, שרים, חברי כנסת, רבנים ורבניות - כולם יתגלו אם ילכו בדרך העקומה. בורא עולם אומר שהגיע הזמן שהעולם יהיה נקי, הגיע הזמן של גאולת עם ישראל"

הרב ניר בן ארצי (צילום: מאתר תאיר נרי)

הרב ניר בן ארצי מזהיר מפני טונות של בשר טרף הנמצא בדרכו לישראל. בשיעורו השבועי שנמסר בערב שבת, אמר הרב: "יש בעולם, יש משלוח של אלפי טונות של בשר, של בהמות לא כשרות, שיגיע לישראל". הרב קרא לכל משגיחי הכשרות להיזהר שבעתיים, שכן "יביאו משלוח של עגל ובתוך זה ישימו רגל של גמל, או סוס, או של כל מיני בעלי חיים".

"משגיחי כשרות במדינת ישראל... הם פקחו חצי עין, עכשיו צריך לפקוח מאה עיניים. יבוא עליהם אחריות, הם מסתבכים עם הקדוש ברוך הוא. אחרי פסח משגיחי הכשרות הולכים לשלם לקדוש ברוך הוא. נגמרה ההצגה, נגמרו המשחקים.

"בורא עולם מגלה אותם בכל מקום. שופטים, שרים, חברי כנסת, רבנים ורבניות - כולם יתגלו אם ילכו בדרך העקומה. בורא עולם אומר שהגיע הזמן שהעולם יהיה נקי, הגיע הזמן של גאולת עם ישראל".

הבשר, אומר הרב בן ארצי, יגיע "מכל מיני מקומות. מירדן וממצרים. הבשר הזה בא בבהמות לא כשרות. בורא עולם גילה שיש בשר סוסים לא כשר באירופה, כדי להזהיר את עם ישראל".

צפו בדבריו המלאים של הרב, באדיבות תאיר נרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר