מי במים

טרגדיה באומן: מתפלל בן 19 טבע בנהר

אליה אל, בחור בן 19, ששהה במהלך ימי ראש השנה סמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב, יצא לטבול בנהר הסמוך לציון, שעה קלה לפני אמירת ה'תשליך', וטבע למוות. כוחות הצלה גדולים נעזרו באחד המתפללים, בוגר שייטת 13, כדי לאתר את הגופה במים. מאמצי ההחייאה נכשלו (אקטואליה, בתפוצות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

האווירה החגיגית ששררה באומן במהלך ראש השנה, הופרה בעקבות טרגדיה קשה. בחור בן 19, אליה אל, ששהה במהלך החג סמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב, יצא לטבול בנהר הסמוך לציון, שעה קלה לפני אמירת ה'תשליך', וטבע למוות.

באותן שעות ניתך גשם עז על העיר, וטמפרטורת המים היתה נמוכה במיוחד. ככל הנראה, הבחור לקה בליבו בשל הקור העז, וטבע.

אחיו וחבריו היו לצידו וניסו להציל את חייו, אולם המים הקרים לא איפשרו להם לעשות דבר.

הם הזעיקו את מתנדבי זק"א, ואלה הגיעו למקום באמצעות אמבולנס. המשטרה הוזעקה אף היא וזו הבהירה כי רק צוללנים יוכלו למשות את הבחור מן המים.

כאן נכנס לתמונה אחד המתפללים, בוגר שייטת 13. הוא נכנס אל המים הקרים וכעבור דקות אחדות שב עם גופתו של הבחור. הדקות הארוכות שעברו מאז שטבע, מתברר, היו קריטיות.

כל מאמצי ההחייאה נכשלו. הגופה הובאה לחדר קירור ששימש לאכסון מזון סמוך לציון.

סמי גרוסמן, איש זק"א באומן אמר ל"כיכר השבת": "במהלך היום הראשון של החג טיפלנו בקריאה במרפאה בבחור שטבע בנהר. אחיו שהיה עמו סיפר לאנשי הצוות כי הבחור לא יצא מהמים. צוות זק"א שיצא למקום הסתייע בצוללן שמשה את הבחור, ולאחר דקות ארוכות נאלצנו לקבוע את מותו".

הלוויתו נערכה הלילה באומן.

(צילומים: שליח כיכר השבת לאומן ושמואל בן ישי, חדשות 24)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר