יוסי גיל מצטרף לרדיו "קול ברמה"

גיל ישדר את תוכניתו ב"קול ברמה" ביום ראשון, חול המועד פסח, בשעה 22:00, וכן במקביל ישמש כעורך המוסיקלי של תחום המוסיקה החסידית. גיל ישדר את תוכניתו ב"קול ברמה" ביום ראשון, חול המועד פסח, בשעה 22:00, וכן במקביל ישמש כעורך המוסיקלי של תחום המוסיקה החסידי (בכיכר, מדיה)

יוסי גיל (צילום: מנדי אור)

יוסי גיל, איש המוסיקה החסידית מצטרף לתחנת הרדיו המואזנת ביותר במגזר החרדי, "קול ברמה" FM 105.7 92.1 104.3.

יוסיגיל החל את דרכו הרדיופונית כשדרן ברדיו "קול שמחה" לפני כחמש עשרה שנים, המשיך בשידורי ערוץ 7 ובעשור האחרון הוביל את מהפכת המוסיקה החסידית ברדיו "קול חי".

מתוקף היותו מוביל דעה בתחום, יוצרים ואמנים חסידיים רבים נוהגים להתייעץ עימו לפני שמחליטים להוציא אלבום ומבקשים את חוות דעתו. יוסי גיל נחשב ל"דוקטור" של המוסיקה החסידית והוביל בשנים האחרונות את התעשייה כולה לשיאים חדשים.

פרישתו של יוסי גיל מרדיו "קול חי" והצטרפותו לרדיו "קול ברמה" מעוררת התעניינות בתעשיית המוסיקה החסידית, בקרב המוני מאזיניו של השדרן המוערך בציבור החרדי.

יוסי גיל יגיש תוכניות שבועיות ברדיו, בהן גם תוכנית ליל שישי, פינות יומיות וירכז את תחום המוסיקה החסידית ברדיו.

יוסי גיל מקווה שתחילת דרכו החדשה תרחיב את מעגל מאזיניו ומסר כי "זו שמחה גדולה לצאת לדרך חדשה, כולי תקווה להוסיף לתחנת הרדיו נדבך חשוב ומרכזי בתחום המוסיקה החסידית האותנטית והכללית, מטרתי לקדש שם שמיים ולהוסיף שמחה אמתית מתוך קדושה והתעלות". באשר למעבר מרדיו "קול חי", ציין גיל, כי "הוא מודה להנהלת התחנה ועובדיה היקרים על שנים של שיתוף פעולה ועל התמיכה הרבה לאורך כל הדרך".

יוסי גיל מציין כי מדובר בהתחלה חדשה ומרגשת "תפילתי שאזכה יחד עם חבריי ב'קול ברמה' לעשות נחת רוח לבורא כל העולמים, ובזכות הרינה והתפילה, נזכה לשיר שיר חדש בבית מקדשנו ותפארתנו".

יוסי גיל, מתווסף לשורת המגישים הותיקים של הרדיו בהם, עמי מימון, מונה רוזנבלום, קובי סלע, ניר קפטן ועמירם בן לולו.

מרדיו 'קול ברמה' נמסר: "אנו מברכים את יוסי גיל על הצטרפותו למשפחת "קול ברמה". כישרונותיו הברוכים של יוסי גיל יוסיפו בעזרת ה' לתחנה ערך רב וחשוב בתחום המוסיקה החסידית".

תוכניתו הראשונה של יוסי גיל תשודר ב"קול ברמה" ביום ראשון חול המועד פסח, ב-22:00.

עלפי סקר TGI זוכה התחנה לחשיפה הנאמדת ב - 187,000 מאזינים בממוצע מידי יום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר