מתקפה

הרב אמנון יצחק על שוואקי: מושחת, לשבור קלטות שלו

בשעה שאלפים הצטופפו באמפי בקיסריה וצפו ביעקב שוואקי מבצע את שלל שיריו, נערך כנס של ארגון שופר במודיעין עלית. הרב אמנון יצחק פתח במתקפה על שוואקי וחבריו למקצוע: "הוא מושחת. צריך לנדות אותו ולשבור את הקלטות שלו". הערב: הפגנה בקיסריה. בלעדי (חרדים)

דוד כהן | כיכר השבת |
הרב יצחק, אתמול (צילום: דוד כהן)

"צריך לנדות את יעקב שוואקי, לשבור את הקלטות שלו" - את הדברים החריפים הללו אמר אתמול הרב אמנון יצחק, גדול המחזירים בתשובה, במהלך כנס התעוררות שנערך במודיעין עלית בהשתתפות מאות אנשים.

הרב אמנון יצחק הכריז בכנס כי גמר אומר בלבו לפתוח במלחמה נגד גדולי הזמר החסידי.

את עיקר החיצים ספג הזמר יעקב שוואקי שמופיע מול קהל מעורב. בדיוק בזמן שהרב יצחק השתלח בשוואקי בצורה חסרת תקדים, נערכה הופעת הענק של שוואקי בקיסריה.

הרב יצחק לא בחל במילים קשות נגדו. "שוואקי אדם מושחת, הוא מצפצף על הרבנים".

הרב אמנון יצחק הוסיף: "הוא לא מתבייש לשיר בהופעות מעורבות את השיר "לפני מי אתם מטהרים". צריך לנדות אותו ולשבור את הקלטות שלו".

הרב יצחק סיפר כי הוא יוצא מעתה למאבק חסר פשרות נגד זמרים שמופיעים במעורב. הוא ציין את שורת אמנים מולם ימקד את מאבקו: מרדכי בן דוד, אברהם פריד, חיים ישראל, ציון גולן ויעקב שוואקי.

הערב, סיפר הרב יצחק, תערך הפגנה בכניסה לאמפי בקיסריה כמחאה על הופעה נוספת שתקיים שם.

הרב אמנון יצחק התייחס גם לזמר ציון גולן, שהודיע לאחרונה כי יחדול מלהרקיד מעורב. "זה שקר", אמר הרב יצחק. גולן, אגב, הופיע בעצרת באצטדיון טדי וזכה לצ'פחות ממרן הרב עובדיה יוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר