"מעשה חמור וברברי"

ירושלים: נער ערבי נעדר; גופה חרוכה אותרה ביער

שני אירועים בירושלים, שנבדק כעת האם יש קשר ביניהם, מסעירים את הבירה. תחילה דווח למשטרה על אדם שמועלה בכוח לרכב באזור בית חנינא, לאחר מכן התקבל דיווח על נער שנעדר. כעבור שעה קלה אותרה ביער ירושלים גופה כשהיא חרוכה ועליה סימני אלימות. המשטרה חוקרת את האירועים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת מציאת הגופה (צילום: פלאש 90)

ירושלים מתעוררת למה שנראה כאירוע חמור במיוחד: תחילתו של הסיפור לפנות בוקר (רביעי) אז התקבל דיווח במשטרת ירושלים ממודיע על אדם שנראה כשהוא מועלה בכוח לרכב באזור בית חנינא שבמזרח ירושלים.

מיד עם קבלת הדיווח הוציאה המשטרה כוחות רבים, בהם מסוק ונפרסו מחסומים באזור, בניסיון להתחקות אחר הרכב לגביו התקבל הדיווח.

במקביל לדיווח על ניסיון החטיפה, התקבל דיווח נוסף במשטרה, הפעם על נער נעדר. גם לגבי הדיווח הזה החלה המשטרה מיד בפעולות לחיפושים אחריו. כאשר בשלב זה לא ידוע האם יש קשר בין המקרים.

לאחר כשעה, אותרה ביער ירושלים גופת נער ערבי כשהיא חרוכה ועליה סימני אלימות.

המשטרה פתחה בחקירה ובודקת האם יש קשר בין האירועים כאשר כל הכיוונים נבדקים. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על חלק מהפרטים.

אחד הכיוונים שנבדק הוא האם מדובר על רצח על רקע לאומני או שמא מדובר ברצח פלילי שנעשה על רקע כבוד המשפחה.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אומר בעקבות מציאת גופת הנער הערבי כי "זהו מעשה חמור וברברי שלא ייעשה ואני מגנה אותו בתוקף. זו אינה דרכנו ואני סומך על כוחות הביטחון שיביאו לדין את האשמים. אני קורא לכולם לנהוג באיפוק, להוציא את האלימות מכל סוג מחוץ לתחום ולפעול להרגעת הרוחות", אמר ברקת.

בהוראת המשטרה, בשל החשש למהומות, הרכבת הקלה בבירה פועלת הבוקר רק בין התחנות הר הרצל וגבעת התחמושת. הנוסעים בפסגת זאב מתבקשים לפנות לתחנות האוטובוסים.

אתמול, בשעה בה הובאו למנוחות שלושת הנערים הצעירים - גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, שנחטפו ונרצחו בידי מחבלים בני עוולה, נערכו אתמול הפגנות סוערות בירושלים.

מאות מפגינים תקפו ערבים כאשר המשטרה הצליחה לחלץ לפחות שמונה ערבים. 47 חשודים נעצרו בחשד להתפרעות, ניסיון לתקוף צעירים ערבים, תקיפת שוטרים וגרימת נזק לרכוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר