אנטישמיות ישראלית

ירון לונדון: "לצמצם את שיעור החרדים בחברה הישראלית"

תשכחו מ"הדרת נשים", "חוק טל" ו"הליב"ה". במאמר אנטישמי מבחיל, כותב העיתונאי ירון לונדון: "השאלה הנכונה איננה איך לגייס חרדים ואיך למושכם לשוק העבודה, אלא מה יש לעשות כדי לצמצם את שיעור החרדים בחברה הישראלית". עוד הוא כותב: "חרדיות מחנכת לטפילות ומטפחת עוני" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מאמר אנטישמי מבחיל. ירון לונדון (צילום: פלאש 90)

יצא המרצע מן השק. בחודשים האחרונים מתנהל בתקשורת הישראלית מסע הסתה כלפיי הציבור החרדי; בני הישיבות ועולם התורה, בטענות שונות ומשונות. החל מ"הדרת נשים", עבור דרך לימודי הליב"ה במערכת החינוך ועד לנושא הסוער שבגינו פוזרה הכנסת ומדינת ישראל הולכת למערכת הבחירות - השתמטות החרדים מהגיוס לצה"ל.

הפוליטיקאים ואנשי התקשורת מתחרים זה בזה, מי יתקוף וישמיץ את הציבור החרדי ביתר שאת. מטור שמפרסם הבוקר העיתונאי הבכיר והפובליציסט ירון לונדון ב"ידיעות אחרונות", מתברר כי הליב"ה, היחס לנשים והצבא - כיסוי של מילים גבוהות המסתירות את המטרה האמיתית: להביס את החרדים.

תחת הכותרת "לכווץ את החרדיות" כותב לונדון: "השאלה הנכונה איננה איך לגייס חרדים ואיך למושכם לשוק העבודה, אלא מה יש לעשות כדי לצמצם את שיעור החרדים בחברה הישראלית".

עוד כותב לונדון: "דומה שרובנו לוקים בתסמונת הארנבת, רובנו קוראים לאחדות במקום לצאת לקרב, רובנו מנומסים ונכפפים לכללי הקורקטיות הפוליטית.

"האם לא הגיע השעה לומר את אשר על ליבנו? החרדיות מחנכת לטפילות ומטפחת עוני. היא החזקה שבסוכנויות הפצת הבורות, הדעות הקדומות ושאר ההבלים. היא אויבת המדעים, אטומה בפני האומנויות, בזה לשלטון העם, שונאת נשים ומנצלת אותן, היא מתעבת את האחר, בין הוא בן עם זר ובין אם בן עמנו".

והוא מסיים את מאמרו האנטישמי במילים הבאות: "התחזקותה של החרדיות היא ערובה להיחלשותה של החברה הישראלית עד לתבוסתה הגמורה, ולכן את המאמץ המחשבתי המוקדש לסוגיית הגיוס כדאי להקדיש לאתגר הגדול: 'כיווץ החרדיות'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר