ירושלים: המאבק על ה"סינמה סיטי" חוזר

המאבק נגד פתיחת מתחם התרבות 'סינמה סיטי' בירושלים בימי שבת קודש, חוזר. חברי מועצה חילונים עתרו לבג"ץ כדי שזה יחייב את העירייה לקיים דיון מחודש בסוגיה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מתחם ה'סינמה סיטי' (צילום: פלאש 90)

המאבק נגד פתיחת מתחם התרבות 'סינמה סיטי' בירושלים בימי שבת קודש, וסגירתו בהחלטת שופטי בית המשפט העליון, חוזר. בימים האחרונים הוגשה עתירה לבג"ץ שתחייב את העירייה לקיים דיון בנושא.

חברי מועצה חילונים, בראשם עופר ברקוביץ, מסיעת 'התעוררות', דורשים כי העירייה תקיים דיון בנושא, זאת משום השופטים קבעו כי על הצדדים לשבת למשא ומתן ובנוסף ייערך דיון במועצת העיר, אך אלו טרם התקיימו.

בבקשה שהגישו באמצעות עו"ד יוסי חביליו, שכיהן בעבר כיועץ המשפטי של עיריית ירושלים, קובלים העותרים על החלטת העירייה שלא לדון בסוגיה וטוענים כי מדובר בביזיון בית המשפט. בבקשה הם מדגישים כי המתנגדים היחידים הם ראש העיר ומשרד האוצר ואילו בעלי המתחם בעד פתיחתו בשבת.

עופר ברקוביץ, חבר מועצת עיריית ירושלים, אמר ל"כיכר השבת": "אנחנו מבקשים לממש את החלטת בית המשפט העליון ולהביא בפני המועצה הסכם חדש שכולל פתיחה בשבת. לטעמנו הרבה זמן עבר מאז הכרעת הדין והוא יותר מידי".

חבר המועצה אומר כי המתחם נמצא לפני קריסה כלכלית ופתיחתו בשבת תאפשר לו להשתקם כלכלית. "אנחנו נפעל למימוש ההחלטה שתאפשר לכל תושבי ירושלים עם דעותיהם השונות כדי ליהנות מהמתחם הזה בכל ימות השבוע. בינתיים המתחם הוא כישלון מבחינה כלכלית ולטובת בעלי העסקים וכדי שהמתחם לא יקרוס, זו סיבה נוספת לדרישה שלנו לאפשר פעילות גם בסוף השבוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר