יואב ללום: יתד נאמן משמיץ אותי? זה אות כבוד

"האמת, ציפיתי מיתד לרמה גבוהה יותר, למסר שנון - המסווה את הגזענות הבסיסית. לבלרי ה"עיתון" הזה, שכל כולו זלזול בגדולי ישראל, זריעת הרס ושנאה, כבר מזמן אינם קובעים "מיהו חרדי". חלפה לה התקופה בה אלו במו-פיהם הוציאו קהלים גדולים מחוץ לגדר. כולם מסכימים: להיות מושמץ ביתד זה אות כבוד". יואב ללום מגיב

יואב ללום | כיכר השבת |
עו"ד יואב ללום (פלאש 90)

"שמעת?! יתד נאמן כתבו נגדך, פחחח" את התגובה הזו קיבלתי הבוקר מכמה חברים, שהמכנה המשתף ביניהם למרבה הפלא, אינו מוצאם המזרחי, אלא דווקא השתייכותם לציבור האשכנזי, חלקם אף הליטאי.

ולא, הם לא זלזלו במאמר ה´יתדי´ בשל הרמה הירודה והסגנון הרחובי והזול, אותו ייצג מי שמתהדר בתואר עורך מוסף החדשות של יתד מר ישראל וורצל דאיתקרי פ. חובב.

מדוע בכל זאת הם לגלגו על ההתקפה היתדית? לא קשה להסביר: אחרי שביזו שם את מרן הראשון לציון הגאון הרב עובדיה יוסף שליט"א, זלזלו בבוטות מחפירה ברב שטיינמן, היתלו בהוראותיו של ר´ ניסים ומשחקים בדרך קבע בראשי ישיבות, כשהם אינם חדלים מלסכסך וללבות יצרים בציבור החרדי, ראו ענין היתר המכירה, פוניבז´, גרודנא, החינוך העצמאי ועוד ועוד, אף אחד כיום לא מפחד להצטרף לשורת המכובדים דלעיל.

האמת, ציפיתי מיתד לרמה גבוהה יותר, למסר שנון - המסווה את הגזענות הבסיסית שאין מאחוריה ולו טיפת השקפה. למשהו קצת יותר מהמשפט הסתמי: "ללומים?! זה יותר מדי עבורם!".

אך כנראה שהשבוע הזה היה יותר מדי עבורם. גם מרד של "משפחה", גם דו"ח מבקר וגם פאשלה שחשפה את עוצמת ה"פיקוח" בעיתון, כל אלה הובילו את היתד להיסטריה, ולגילוי פרצופו המכוער של ביטאון השנאה והגזענות במלוא הדרו.

מי שמכיר את הנפשות הפועלות אינו מתפלא שה"עיתון" הזה הפך להיות שופר השנאה והזלזול בתורה הנאמנה ובגדולי ישראל.

אם יש צורך לרענן את זיכרון הציבור, נא עיינו בלקט מאמרי השטנה מבית ה"יתד" ובו פגיעתם הרעה בגדולי ישראל במשך השנים שחולקה בריכוזים החרדים. יראה הציבור וישפוט.

לבלרי ה"עיתון" הזה, שכל כולו זלזול בגדולי ישראל, זריעת הרס ושנאה, כבר מזמן אינם קובעים "מיהו חרדי". חלפה לה התקופה בה אלו במו-פיהם הוציאו קהלים גדולים מחוץ לגדר.

על דבר אחד מסכימים כיום בכל חלקי וגווני היהדות החרדית: להיות מושמץ ביתד, זו אינה פחיתות כבוד. נהפוך הוא: זהו אות כבוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר