משרדי 'יתד' תחת אבטחה: צפו בתיעוד בלעדי

לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד וידאו בלעדי, בו נראים המאבטחים בכניסה למשרדי 'יתד נאמן' כשהם מונעים את כניסתו של איש מנעולים שהוזעק על-ידי ההנהלה החדשה למשרדים, בנוסף, נראה אחד העובדים כשהוא עוזב אתה מערכת וזוכה לצעקות מצד קומץ בחורים שנכח במקום (חרדים, חדשות)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הוידאו)

בשעות הצהריים אתמול (רביעי) לאחר הכינוס שנערך לעובדי 'יתד נאמן' באולמי 'כתר הרימון', חזרו העובדים למשרדי המערכת ברחוב ז'בוטינסקי בבני-ברק, אך שם נתקלו בחומה אטומה של מאבטחים.

במקביל, יו"ר ההנהלה החדשה שמעון גליק והמנכ"ל המושהה של העיתון יעקב לבין, שבו אל המשרדים מפגישתם אצל מפקד מרחב דן במשטרה, ניצב אלברט אוחיון.

במהלך הפגישה, הבהיר אוחיון לגליק וללבין כי אין בכוונת המשטרה להתערב בסכסוך ביניהם ובשאלת הבעלות והשליטה על העיתון, אך עם זאת הדגיש כי במידה והסכסוך יגלוש לפסים אלימים הוא לא יהסס לעצור את המעורבים.

בעת שחזרו למשרדים, נמנעה כניסת גליק למקום על-ידי המאבטחים, בעוד הם החלו להפעיל אלימות כלפי חלק מעובדי המערכת, שאחד מהם אף נזקק לטיפול רפואי במקום.

לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד וידאו בלעדי, בו נראים המאבטחים כשהם מונעים את כניסתו של איש מנעולים שהוזעק על-ידי ההנהלה החדשה למשרדים, בנוסף, נראה אחד העובדים כשהוא עוזב אתה מערכת וזוכה לצעקות מצד קומץ בחורים שנכח במקום.

המשטרה הגיעה במהירות למקום, והורתה למאבטחים לעזוב את השטח. מאז, עברו המאבטחים משני המחנות לצדו השני של הכביש בכוננות לכל אירוע שיתרחש, אך עד לשעות אלו נרשם במקום שקט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר