בחסות כוחות משטרה גדולים:

מבצע מעצרים במאה שערים; החשד: דמי חסות מ'אור החיים'

לפני שעה קלה פשטה המשטרה בכוחות מתוגברים וממוגנים על שכונת מאה שערים בירושלים ● שוק מאה שערים נסגר מכל הכיוונים, מוטל' הירש וקמב"ץ 'העדה החרדית' יואליש קרויס נעצרו ● החשד: גביית 'דמי חסות' מספרי 'אור החיים' ● המשטרה: במחשבו של הירש נמצאו הפשקווילים נגד 'אור החיים' (חרדים)

מוטל' הירש מובל למעצר. צילום: איצקוביץ בתמונות

עושים סדר: כוחות גדולים של משטרה, בילוש וכוחות יס"מ, בליווי פרשים וכשהם ממוגנים מכף רגל ועד ראש, פשטו הבוקר (שלישי) על שכונת 'מאה שערים' בירושלים.

כוחות המשטרה הגיעו לשוק מאה שערים, סגרו אותו מכל הכיוונים, והחלו בגל מעצרים. הראשון שנעצר הוא יואליש קרויס, המכונה קמב"ץ 'העדה החרדית'.

לאחר מספר דקות, עצרה המשטרה גם את מרדכי (מוטל') הירש, מראשי ה'נטורי קרתא' ובנו של משה הירש ז"ל. הירש לווה בכוחות גדולים אל ניידת המשטרה שהמתינה מחוץ לשכונה, יחד עם עצור נוסף שזהותו עדיין לא נתבררה.

החשד הראשוני נגד הירש, הינו גביית דמי חסות מרשת "ספרי אור החיים", שהחנות הממוקמת בשכונה הפכה למטרה קבועה של הסיקריקים. במחשב ביתו אף נמצאו הפשקווילים כנגד החנות.

בנוסף, פרצה המשטרה לחדר בתוך השכונה ששימש כ"חדר הסודי" של הנטורי קרתא, ממנו היה יוצא - בין היתר, ביטאונם "אוצר היהדות". בחדר מצאו השוטרים שלל ממצאים, ביניהם - אופנוע של אלקטרה, פשקווילים נגד מרן הגראי"ל שטינמן, נגד האדמו"ר מתולדות אהרון, ועוד.

בנוסף, פשטה המשטרה שוב על משחטת מאה שערים שבבעלות קרויס. הפעם - ריתכו פקחי העירייה בגיבוי כוחות המשטרה, את דלתות המשחטה וחסמו את הכניסה למקום. כמו-כן, הפסיקו את זרם החשמל אל המשחטה, זאת לאחר שניסיון העבר הוכיח, שדקות לאחר עזיבת הכוחות, המקום שב לפעול כבתחילה.

על פי הודעת דובר משטרת ירושלים, "כוחות משטרה מלווים בשעה זו את פקחי עיריית י-ם אשר סוגרים שוב משחטה שנסגרה ונפתחה לפני כמה ימים ברח' המשניות. בעל המשחטה נעצר לחקירה".

בנוסף אומרת המשטרה, כי "כוחות המשטרה עצרו ברח' עין יעקב במאה שערים אחד מראשי הסיקריקים החשוד בסחיטת דמי חסות מבעל חנות למכירת ספרי קודש "אור החיים". בחיפוש בביתו נתפס מחשב ובמחשב נמצאו העתקים של פשקווילים אשר פורסמו בגנות בעל החנות והמשטרה".

המשטרה גם מדווחת, כי מידי פעם ישנם יידויי אבנים וחפצים לעבר השוטרים ולוחמי מג"ב. אין נפגעים והמשטרה מפזרת אותם ללא אמצעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר