כך מתכוננת יהדות התורה לבחירות: מעמד סיום הש"ס יחזק את האחדות

קדחת הבחירות משפיעה, כצפוי, גם על המפלגות החרדיות. אך בעוד במפלגת ש"ס מתעסקים בשאלה הגדולה האם ישוב היו"ר לשעבר של התנועה אריה דרעי למפלגת הבית, או שמא יפתח מפלגה חדשה, מתברר כי דווקא ביהדות התורה מנסים לשדר תחושה של אחדות, למרות חילוקי הדעות המורכבים והשסעים שידעה המפלגה בשנים האחרונות. כל הפרטים

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברי הכנסת של יהדות התורה (צילום: פלאש 90)

קדחת הבחירות משפיעה, כצפוי, גם על המפלגות החרדיות. בעוד במפלגת ש"ס מתעסקים בשאלה האם ישוב היו"ר לשעבר של התנועה אריה דרעי למפלגת הבית, או שמא יפתח מפלגה חדשה - מתברר כי דווקא ביהדות התורה מנסים לשדר תחושה של אחדות, למרות חילוקי הדעות המורכבים והשסעים שידעה המפלגה בשנים האחרונות.

הנשק הסודי של הסיעה - חגיגות סיום הש"ס המרכזיות. בעוד שלושה חודשים יסיימו רבבות יהודים את מחזור הדף היומי (דבר המתרחש פעם ב-7 שנים). לקראת היום החגיגי, עמלים בחודשים האחרונים בסיעת יהדות התורה על עריכת כינוס ענק בו ישתתפו כל גדולי ישראל, ובמעמד רבבות אנשים.

כעת כשמתברר כי ישנו סיכוי רב שהבחירות יתקיימו כבר בקיץ הקרוב, מתכננים בסיעה החרדית למנף את האירוע הגדול למעמד אחדות, בו ישתתפו לראשונה מזה שנים רבות כל גדולי ישראל על במה אחת, שישדרו מסר של ליכוד השורות ושיתוף פעולה.

לצורך כך הושכר בימים האחרונים אצטדיון המושבה בפתח-תקווה, בו ייערך האירוע ההיסטורי.

בצוות ההיגוי עומד בראש, הרב שמעלקא הלפרט יו"ר המעמד וחברים בו הרב חנוך זייברט חסיד גור ואיש הסיעה המרכזית, הרב מרדכי בלוי איש דגל התורה, הרב אליהו הנדלר חסיד ויז'ניץ ואיש הסיעה המאוחדת, הרב ישראל משה פרידמן מחסידות בעלזא, הרב יצחק רייך מדגל התורה והרב חיים שלמה ברנשטיין מסיעת "שלומי אמונים".

לדברי גורמים בכירים בסיעת יהדות התורה, "הכנס תוכנן אמנם בכל מקרה לכבודה של תורה ולכבודם של לומדי הש"ס, אך אין ספק שהוא ישמש הזדמנות לפתור את חילוקי הדעות מבית ולשדר מסר של 'ביחד' כלפי פנים וכלפי חוץ כשלכולם ברור שהתורה מעל הכל והציבור החרדי לא ייתן לפגוע בו, באמונותיו, בערכיו ובעקרונותיו".

בשיאו של האירוע ייכנסו גדולי ישראל מרנן ורבנן ראש בישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א, כ"ק האדמו"ר מבעלזא, מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א וכ"ק האדמו"ר מצאנז שישאו דברי חיזוק בפני הרבבות.

"עובדה זו, תבהיר לכולם כי גדולי ישראל הינם בעד שלום ואחדות ועומדים מאחורי הסיעה ללא הבדלים של חוגים וחצרות", אומר אותו גורם.

יצויין כי במעמד ישתתפו למעלה מ-30,000 איש כשהאיצטדיון עצמו מכיל 21,000 מקומות ועוד כ-9000 מקומות יוסדרו ברחבה על-ידי חברת הפקה מיוחדת שנשכרה לצורך המעמד הכביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר