מפיק המוזיקה הופך לזמר: אבירם ג'רפי בסינגל ראשון

אבירם ג'רפי מנהלו של הזמר אלעד שער החליט בעידוד חבריו להפוך לזמר של ממש. קבלו סנונית ראשונה מהאלבום החדש שיוציא בקרוב בשיתוף פעולה עם שער אותה כבר הכתירו בתכניות רדיו שונות כ"הדבר הבא במוזיקה המזרחית" האזינו גם אתם ותהנו (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עטיפת הדיסק (צילום:יח"צ)

כשמפיק המוזיקה הפך להיות זמר..

אבירם ג'רפי מנהלו של הזמר אלעד שער תמיד היה גם שר, זה התחיל כבר בילדותו כיאה למי שגדל בביתו של הגיטריסט הנודע יוחאי ג'רפי, זה המשיך כשהתגייס אבירם לצה"ל שם שימש כסולן להקת הרבנות הצבאית.

ביום יום מנהל אבירם את ההפקות של הרדיו החרדי "קול ברמה".

לאחרונה החליט אבירם בעידודיו של חבריו למקצוע (עמירם בן לולו, דוד חכם, עמי מימון ואף אלעד בעצמו ועוד רבים וטובים) לחזור לקדמת הבמה וחשב על פרוייקט יחודי במגזר החרדי.

וכך יצא לפועל ביחד עם אלעד שער פרוייקט "חברים שרים בניגון חוזר" מטרת הפרוייקט להחיות את השירים היפים שגדלנו עליהם מבית אבא עם הצלילים הבלתי נשכחים שלא נס ליחם.

קבלו סנונית ראשונה מתוך הפרוייקט – מחרוזת "נגנו לי שיר" הכוללת את הלהיטים מזלי (משה גיאת),נגנו לי שיר (דקלון), מה נותר לשיר (דקלון), האמונה (ג'קי מקייטן).

על העיבודים הופקד יוחאי ג'רפי (איך לא?!) שגם פרט על הגיטרה עם נשמה יתירה, תופים: אבי אבידניקלידים, גיטרות ובס: יוחאי ג'רפימקהלה: יוני קיסר, חן לאון, תומר כהן אבירם ואלעד.מיקסים ועריכה דיגיטלית: יניב בלאס

מחרוזת זו מבוצעת בדואט עם אלעד שער וכבר הכתירו אותה בתכניות רדיו שונות כ"הדבר הבא במוזיקה המזרחית" האזינו גם אתם ותהנו...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר