מבצע "צוק איתן"

לא מסתפק ב-32 חללים: נחמיה שטרסלר תאב לדם חרדי

בעוד עם ישראל מאוחד סביב הדאגה לשלומם של לוחמי צה"ל הנמצאים בעזה, בוחר העיתונאי נחמיה שטרסלר להסית כנגד הציבור החרדי. "איך זה שאף לוויה לא יצאה מבני ברק או ממאה שערים" שאל שטרסלר ועורר זעם רב. ח"כים חרדים: "עזות מצח ונימה אנטישמית" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נחמיה שטרסלר (צילום מסך מתוך "העולם הבוקר")

מבצע צוק איתן - עכשיו ההסתה: בזמן שעם ישראל מאוחד ומלוכד בתפילות לשלום חיילי צה"ל הנלחמים ברצועת עזה, בוחר העיתונאי נחמיה שטרסלר מ"הארץ", להסית כנגד הציבור החרדי. הערב (חמישי) פרסם שטרסלר ברשת הפייסבוק את המשפט: "איך זה שאף לוויה לא יצאה מבני ברק או ממאה שערים",

שטרסלר מכוון את דבריו לטענה לפיה הציבור החרדי אינו משרת ואינו נלחם ברצועת עזה, זאת למרות שכפי שפורסם אמש ב"כיכר השבת", בין הלוחמים בעזה נמצאים גם עשרות לוחמים מגדוד הנח"ל החרדי שנכנסו בשבוע האחרון לרצועה בכדי להשתתף במאמץ המלחמתי. בין החיילים שנכנסו פנימה, חיילים שנמצאים בימים אלה בקורס קצינים, חיילים בקורס מפקדי כיתות וכן חיילי מילואים של הנח"ל החרדי המשרתים ביחידות נוספות.

יצויין, כי זו לא הפעם היחידה בה שטרסלר משמיע דברי הסתה כנגד המגזר החרדי. במהלך עימות בפאנל הפרשנים בתוכנית "אולפן אישי" שנערך בעבר, התלונן שטרסלר כי מהעיר החרדית בני ברק לא יוצאות לוויות: "בלתי אפשרי שלוויות לא יצאו מבני ברק. גם מבני ברק הן יצאו. לא רק מתל אביב ולא רק ממעלות".

נחמיה שטרסלר מבקר בישיבת פוניבז', ארכיון

הח"כים החרדים: "עזות מצח, נימה אנטישמית"

בתגובה לדברים, מסר יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי ל"כיכר השבת": "בזמן שכל עם ישראל יחד, חרד ומתפלל לשלומם של החיילים הנלחמים בעוז למען כולנו, בוחר מר שטרסלר להשתלח ולהתסיס בעזות מצח ובנימה אנטישמית על חשבון דם הקדושים הי"ד".

ח"כ אורי מקלב מסר: "דבריו הם ככלב החוזר על קיאו, לאחר שסיים להתריס נגד כל העם אין לו כבר מה לחדש, האם הוא כבר בדק את ההלוויות שיוצאות מצפון תל אביב שם הוא ורעיו מבלים?".

יו"ר סיעת "יהדות התורה" תקף גם הוא את שטרסלר ואמר ל"כיכר השבת": "אני מוקיע ומגנה את ההתבטאות נוטפת הרוע והשנאה. היא חלק מההסתה החמורה השוטפת את המדינה נגד הציבור החרדי. עם ישראל נתון בצרה ובמלחמה. חיילנו לוחמים בשדה הקרב ובתי הכנסת מלאים במתפללים לשלומם ולשובם בשלום. עיסוק בזמן קשה זה בהעמקת השנאה וההסתה נגד הציבור החרדי - מזעזע".

חבר הכנסת יעקב מרגי מסר ל"כיכר השבת": "אני קורא לנחמיה שטרסלר לחזור בו מאמירותיו הארסיות. בימים שיש קונצנזוס ולכידות בחברה הישראלית, שטרסלר עושה שימוש ציני בשכול, כנראה שהלכידות והסולידריות שמופגנת בחברה לצנינים בעיניו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר