טלטלה בעולם התקשורת החרדית:

זה רשמי: מרדכי לביא - עוזב את 'קול חי' למען 'קול ברמה'

מגיש האקטואליה הבכיר של 'קול חי', מרדכי לביא, עוזב לאחר תשע שנים ומצטרף לנבחרת הטאלנטים של תחנת הרדיו 'קול ברמה' ● במסגרת הצטרפותו יגיש מרדכי לביא את תוכנית הבוקר החדשה של התחנה ● לביא: "אין ספק כי התכנית החדשה תקבע סטנדרטים חדשים למושג 'תכנית בוקר' בציבור החרדי" (עיתונות)

ראובן כהן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

כעת זה רשמי: אחרי חודשים של שמועות בנושא, מודיע השדרן הבכיר בתקשורת החרדית, מרדכי לביא, על הצטרפותו לרדיו 'קול ברמה'.

לביא יגיש את תוכנית הבוקר החדשה של קול ברמה, שתיקרא '8 עד 10 עם מרדכי לביא', ותשודר בימים ראשון עד חמישי. במסגרת התוכנית יתראיינו פוליטיקאים, אישי ציבור, רבנים ואנשי מפתח בסדר היום התקשורתי בישראל. בנוסף ישולבו בתכנית פינות שונות, דיווחי תנועה ועדכונים מהשטח.

הצטרפותו של לביא ל'קול ברמה', היא חלק מלוח התוכניות החדש של התחנה שיעלה בשבועות הקרובים. כזכור, בסקר TGI האחרון שהתפרסם לפני מספר שבועות, התמקמה תחנת הרדיו 'קול ברמה' כתחנה החמישית בגודלה בישראל מבין 16 תחנות אזוריות, כאשר סקר TGI למגזר החרדי שהתפרסם השבוע הבליט את מגמת ההתחזקות של התחנה.

לביא, 34, החל את דרכו התקשורתית לפני 13 שנים בתחנת 'רדיו 10' שם שידר את יומן החדשות המרכזי של התחנה. לפני תשע שנים הצטרף לרדיו 'קול חי', שם החל לשדר – לראשונה במגזר החרדי – מהדורת חדשות מרכזית, שהפכה תוך זמן קצר לפופולארית ביותר, ולמובילת רצועת הפריים טיים הגבוהה ביותר במגזר החרדי.

הצטרפותו של לביא מהווה שדרוג משמעותי נוסף ללוח התוכנית של התחנה, כאשר לפני מספר ימים הודיעה התחנה על הצטרפותו של מגיש מרכזי נוסף, חתן פרס ישראל, הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן לשורות התחנה. המגישים החדשים מחזקים את רצועות השידור הפופולאריות הקיימות.

"תחנת 'קול ברמה' היא תחנת רדיו מובילה ואיכותית, ואין לי ספק כי היא הדבר הבא בעולם התקשורת הדתי והחרדי", אומר לביא. "אני נכון לקראת האתגר החדש והמרתק המצפה לי, להפוך את גם הבוקר לפריים טיים בציבור החרדי. אין לי ספק כי התכנית החדשה תקבע סטנדרטים חדשים למושג 'תכנית בוקר' בציבור החרדי".

לביא גם הוסיף: "אני מודה לרדיו 'קול חי' על כל מה שעשו למעני במשך השנים. התחנה היתה ביתי במשך זמן רב מאוד. אני מלא הערכה לאנשי 'קול חי', ואסיר תודה לאנשים הנפלאים שם, על שנים של עבודה משותפת ומדהימה".

אבי מימרן, מנהל התוכניות של 'קול ברמה' מסר: "אני שמח על הצטרפותו של מרדכי לביא, ותיק השדרנים בתקשורת החרדית. הצטרפותו של לביא לתחנה, מהווה מכפיל כח משמעותי. היא ללא ספק תביא עימה גידול משמעותי במאזינים, ובשורה חדשה לכל תחום האקטואליה בשעות הבוקר".

את תפקידו של לביא כמגיש המהדורה המכרזית, ימלא מעתה כאמור העיתונאי נועם זיגמן, מי ששימש עד כה ככתב הפוליטי של קול חי בכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר