ציפי לבני נגד שאול מופז: "הוא הלך לחרדים"

נשק יום הדין של יו"ר קדימה נגד יריבה המר: "כשניהלתי משא ומתן כדי להרכיב ממשלה, שאול מופז הלך לחרדים ואמר להם - לא נרכיב ממשלה בלעדיכם". הערב, במהלך אירוע שהוקדש לנושא דת ומדינה אמרה לבני: "הקרב הפוליטי שיתנהל ביום שלישי הוא לא עניין פנימי בקדימה, אלא קרב בשאלה איך יראו פניה של ישראל"

החטא: הליכה לחרדים. שאול מופז (צילום: פלאש 90)

יומיים לפני הפריימריז בקדימה, יו"ר המפלגה, ציפי לבני, שולפת את נשק יום הדין נגד יריבה הגדול, שאול מופז ואומרת: "הוא הלך לחרדים".

הערב, במהלך אירוע שהוקדש לנושא דת ומדינה אמרה לבני: "הקרב הפוליטי שיתנהל ביום שלישי הוא לא עניין פנימי בקדימה, אלא קרב בשאלה איך יראו פניה של ישראל".

לבני ניצלה את הבמה לתקוף את שאול מופז, ואמרה: "בזמן שניהלתי משא ומתן כדי להרכיב ממשלה, היה מי שבאותו הזמן הלך לחרדים ואמר להם: 'אל תדאגו, לא ניתן להרכיב ממשלה בלעדיכם'. זהו שאול מופז, מי שהיה מספר 2 שלי".

לפי הדיווח ב-ynet, לבני אמרה: "אחרי הבחירות, כשהתעוררה השאלה האם להצטרף למממשלה קיימת, וכשנתניהו הודיע שהוא כבר סגור עם שותפיו הטבעיים, החלטנו באותו שלב לשמר את האלטרנטיבה שאני מאמינה בה".

לבני התייחסה גם ליאיר לפיד, שעל-פי הסקרים נוגס בעוגת המנדטים של קדימה: "נכון שיש שחקנים חדשים על המגרש, יש יאיר לפיד ואחרים ואולי יהיו עוד. כרגע בסקרים הם נוגסים בחלקה של קדימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר