בלי אישור של הקונגרס: מתקפה נגד משטר אסד באינטרנט

פצחן אמריקני בשם אוליבר טאקט, החליט שלא לחכות לאישור הקונגרס, והחל במתקפה נגד משטר אסד באינטרנט. כך קיבלו אתרי ממשלה סורים הפנייה לאתרי אינטרנט ישראלים (אינטרנט, ברשת)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
תוקפים את אסד, באמצעות מקלדת (צילום: פלאש 90)

כאשר ברק אובמה, נשיא המעצמה הגדולה בעולם דוחה את מועד התקיפה בסוריה בגין פשעיו של אסד, ומודיע כי עליו לחכות לאישור הקונגרס, צעירים אמריקאים מחליטים לפעול בכוחות עצמם ולפגוע בנשיא אסד הטובח ללא רחמים בבני עמו בשיטות מקוריות.

אחד מהם הוא אוליבר טאקט, פצחן (האקר) אמריקני שהחליט להיאבק בצורה עצמאית במשטרו האכזרי של בשאר אסד.

טאקט טוען כי הצליח לשלוף מסמכים סורים סודיים בעזרת פריצה לשרתים בסוריה, את המסמכים הסודיים הוא העביר לרשויות הרשמיות בארה"ב, שהבחינו כי מערכות ההגנה של סוריה בתחום הסייבר נחשבות לחלשות מאוד.

במקביל, ההאקר האמריקני הצליח להשתלט על כתובת הדומיין הרשמית של הממשל בסוריה, וביצע הפנייה למבקרים בכתובת - לאתרים אמריקניים שמרניים ואפילו לאתר האינטרנט הרשמי של ממשלת ישראל.

הנשיא אסד, מותקף אינטרנטית (צילום: פלאש 90)

כך נוצר מצב, שאזרח סורי שרצה להשתמש בשירותי האינטרנט של ממשלת סוריה, לברר מסמכים וכ"ו, הגיע שלא במקרה לאתרי אינטרנט ישראליים בהם מתנוסס דגל ישראל, או אתרים אמריקנים שמרניים. לדבריו של טאקט, הצעד מהווה "סתירה בפרצוף".

במקביל, שרת המייל של הממשל הסורי קיבל גם הוא הפנייה לעבר שרת המייל של חיל הים הסיני. כעקיצה ברורה לתמיכה שמעניקה סין למשטר אסד.

לדבריו, הוא יודע שמעשיו אינם פוגעים בצורה משמעותית במשטרו של אסד. אולם הוא שמח להגיש בכך "תרומה קטנה" למאבק המורדים הסורים במשטר האכזרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר