יאיר לפיד: "כנראה הלילה ייחתם הסכם"

לאחר שהצליח להכניע את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שובר יאיר לפיד שתיקה בדף הפייסבוק שלו וכותב: "זה כנראה הסוף, או בעצם ההתחלה", ומבהיר כי כנראה הלילה ייחתם ההסכם הקואליציוני (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

"זה כנראה הסוף. או בעצם ההתחלה", כך כותב יו"ר 'יש עתיד' ושר האוצר המיועד, יאיר לפיד, בבוקר (חמישי) שאחרי כניעתו המבישה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפניו, והענקת תיק החינוך לשי פירון.

בעמוד הפייסבוק שלו, כתב לפיד: "טוב, זה כנראה הסוף או בעצם ההתחלה. מתנצל על השתיקה הארוכה, אבל היו עכשיו כמה ימים שבהם כל מילה שהייתי אומר היתה זוכה ליותר מדי פרשנויות וספינים. אחרי שנחתום סופית (כנראה הלילה) אעדכן ואסביר".

"אני עדיין כאן ואמשיך להיות כאן מפני שהדיאלוג בינינו הוא חלק מהפוליטיקה החדשה, שבה נבחרי ציבור לא סוגרים דלת ונעלמים יום אחרי שקיבלו תפקיד. תודה על כל התמיכה, ותודה שאכפת לכם", הוסיף לפיד.

כך תיראה הממשלה החדשה של נתניהו
ההסכמים הקואליציוניים: צמצום ההקלות לחרדים

כזכור, אתמול אחרי שהציב לו אולטימטום, נכנע ראש הממשלה לדרישות לפיד והעניק את תיק החינוך, שהיה מיועד לגדעון סער, עבור שי פירון מ'יש עתיד', מה שהעלה את חמתם של בכירי 'הליכוד ביתנו' שטוענים שנמיהו השפיל אותם ומכר את השלטון עבור יאיר לפיד.

לפי ההסכם בין הצדדים, יאיר לפיד ימונה לשר האוצר, שי פירון לשר החינוך, יעקב פרי לשר המדע וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, מאיר כהן לשר הרווחה ויעל גרמן -לשרת הבריאות.

בתוך כך היום (חמישי) צפוייה סיעת הליכוד ביתנו לאשר את מועמדתו של השר יולי אדלשטיין לתפקיד יו"ר הכנסת במקומו של ח"כ רובי רבלין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר