סקר TGI: תחנת "קול ברמה" מתחזקת

סקר TGI מגלה: כי תחנת הרדיו "קול ברמה" מתחזקת. תחנה נוספת שרושמת זינוק מרשים היא "גלי ישראל". בחציון הראשון של 2011, עלתה התחנה בהיקף חשיפה. ישראל פריד מונה למנכ"ל רדיו גלי ישראל והביא איתו את ההישג המרשים. כל הנתונים (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |

סקר TGI הבוחן את מידת החשיפה של כלי התקשורת בישראל, מעלה כי תחנת הרדיו "קול ברמה" מתחזקת לעומת סקר קודם ומציג נתון של 4.5% האזנה בקרב גילאי 18.

תחנה נוספת שרושמת זינוק מרשים היא "גלי ישראל". בחיציון הראשון של 2011, עלתה התחנה בהיקף חשיפה של 50% מ-0.8% ל1.2%. הזינוק נעשה בזכותו של מנהל הרדיו החדש ישראל פריד שהביא את הרדיו להישג מרשים עם עליה משמעותית של נתוני האזנה.

מ"קול ברמה" נמסר בתגובה: "לקהל החרדי והדתי בישראל יש תחנת רדיו איכותית, נקייה עם תוכן משובח בהגשת בכירי השדרנים במגזר החרדי. כולם מבינים היום כי הקול הפרסומי המשמעותי והמוביל ביותר במגזר החרדי הינו רדיו "קול ברמה" .

תחנת הרדיו קול חי רשמה ירידה בהאזנה לעומת סקר קודם. מרדיו "קול חי" נמסר בתגובה: "רדיו 'קול חי' עולה מידי שנה בשיעור אחוזי האזנה באופן עקבי ולפי כל המדדים המקצועיים קיימת מגמה ברורה של עליה לאורך זמן באחוזי האזנה.

"כמו בכל סקר, תמיד תיתכן בנקודה מסוימת עליה או ירידה חריגה שאינה משפיעה על המגמה, אין לנו ספק כי הרדיו ימשיך להיות תחנת הבית וגוף המדיה המוביל של המגזר הדתי והחרדי". 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר