חינוך רע: המורה אסרה להתפלל לרפואת הרב יעקב יוסף

במהלך תפילות שנערכו באחד מבתי-הספר של "בית-יעקב" בירושלים לרפואת מרן הגרי"ש אלישיב שליט"א, ביקשו הילדות להוסיף על הלוח גם את שמו של הרב יעקב יוסף לרפואה, המורה סרבה. תגובת מנהלת בית הספר "לפני בחירות הילדות מרימות ראש" * מאי חזית דדמא דידך סמיק טפי? (חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(אילוסטרציה)

סערה בבית-ספר "בית יעקב" בירושלים, לאחר שמורה סרבה לאשר לתלמידותיה להתפלל לרפואת הרב יעקב יוסף בעוד הבנות מתפללות בדביקות לרפואת הרב אלישיב.

בשבוע האחרון נערכו תפילות לרפואת מרן הרב אלישיב ושמו הוזכר לרפואה על כל לוח ברחבי בית-הספר.

כשביקשו הילדות הקטנות בתמימותן להוסיף ללוח גם את שמו של הרב יעקב יוסף, המורה סרבה, מספרות תלמידות ההמומות שלא הבינו מדוע אסור להתפלל על הרב יעקב יוסף.

כזכור, הרב יעקב יוסף חולה במחלה קשה מזה זמן רב וכל בית ישראל משתתפים בעצרות תפילה לרפואתו.

תגובת מנהלת בית-הספר: "בבית הספר ישנם נהלים ברורים ומשפחת הרב יוסף לא הגישה בקשה להתפלל עבור הרב ולכן לא נערכו תפילות" "כל שם לתפילה עובר דרכי" אומרת המנהלת.

עוד הוסיפה כי יתכן שהגורמים העומדים מאחרי ההשמצה הם גורמים אינטרסנטים בשכונה המבקשים להזיק לבית הספר ולאווירה הטובה הקיימת בין ספרדים לאשכנזים בשכונה.

לשאלתינו מדוע יומצאו סיפורים בסגנון כזה ? החכימה אותנו המנהלת וסיפרה "הילדות יכולות להגיד מה שהן רוצות כי איך שמגיע זמן של בחירות הבנות מרימות את הראש להגיד דברים כאלו..."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר