מח"ט גבעתי עופר וינטר: זמרת לא תופיע אצלנו

מח"ט גבעתי, אל"מ עופר וינטר, חטף הערב ביקורת קשה כנגד החלטתו שלא לאפשר לזמרת חילונית להופיע בפני חייליו מחשש שהדבר יפגע ברגשות החיילים הדתיים (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר (צילום ארכיון: פלאש 90)

מפקד חטיבת גבעתי, אלוף-משנה עופר וינטר, נמצא הערב (ראשון) תחת מתקפה קשה של כלי התקשורת הכלליים, זאת בעקבות החלטתו שלא לאפשר לזמרת חילונית להופיע בפני חייליו, מחשש לפגיעה ברגשותיהם של פקודיו הדתיים.

על פי הדיווחים, האירוע תוכנן להתקיים בעוד מספר ימים, כאשר לאחרונה הועלה בפני וינטר, בעצמו חובש כיפה, הרעיון להזמין את הזמרת להופעה, כאשר זו הסכימה להופיע בהתנדבות. למרות זאת, וינטר סירב להצעה. לטענתו, הדבר יפגע בחיילים הדתיים בחטיבה, וציין כי באירוע הקודם של החטיבה היו כמה נשים שהופיעו, והדתיים לא השתתפו באירוע בשל כך.

כזכור, לאחרונה הותקף וינטר על דברים שאמר לחייליו לפני היציאה למערכה הקרקעית כנגד ארגוני הטרור ברצועת עזה.

וינטר שלח מכתב חיזוק לחייליו לפני הכניסה הקרקעית, בו כתב "אני נושא עיני לשמים וקורא עמכם, 'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד. ה' אלוקי ישראל היה נא מצליח דרכינו, אשר אנו הולכים ועומדים להילחם למען עמך ישראל כנגד אויב המנאץ שמך. בשם לוחמי צה"ל ובפרט לוחמי החטיבה והמפקדים עשה ויתקיים בנו מקרא שכתוב 'כי ה' אלוקיכם ההולך עמכם להילחם לכם עם אויבכם להושיע אתכם' ונאמר אמן. יחד ורק יחד ננצח".

כאמור, המכתב עורר סערה בקרב גורמים חילונים שונים שמתחו ביקורת על כך שהקצין הבכיר מערב את השקפתו האישית במשימות המבצעיות של הצבא.

לפני כשבועיים התייחס וינטר לביקורת בנושא ואמר כי "מי שתקף אותי בגין המכתב לא היה בחיים שלו בקרב ואינו יודע מהי רוח לחימה", אמר בריאיון לעיתון החרדי "משפחה". "כתבתי לחיילי את מה שהרגשתי בלבי. זו זכותי המלאה", הוא הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר