העיתונאי מנחם כהן מונה לעורך שבועון "כפר חב"ד"

סוגר מעגל: העיתונאי מנחם כהן מונה לעורך שבועון "כפר חב"ד", שנים לאחר שהחל בו את הקריירה העיתונאית שלו. "כפר חב"ד", יוצא-לאור למעלה משלושים שנה והוא נחשב לעיתון הרישמי של חסידות חב"ד. בעיתון, טורי דעה והשקפה, לצד כתבות צבע על פעילות חב"ד, סיפורי-חיים ועוד

מנחם כהן עם העורך הרב הלפרין (צילום: מנדי הכטמן)

העיתונאי מנחם כהן מונה השבוע לעורך שבועון "כפר חב"ד". הוא יעבוד לצידו של העורך הראשי של העיתון מאז יום היווסדו, הרב אהרן דב הלפרין. לפני עשור, החל מנחם כהן את הקריירה התקשורתית בשבועון "כפר חב"ד", משם המשיך לכלי-תקשורת נוספים, בהם האתר החרדי "כיכר השבת".

השבוע, הוא חוזר למקום ממנו התחיל, הפעם בתוך עורך העיתון.

הרב הלפרין, התייחס לכניסתו של מנחם כהן, בטורו השבועי בפתח הגיליון: "במלאות 25 שנים לכינוס השלוחים העולמי הראשון ואחרי קרוב לאלף וחמש-מאות גיליונות, 'כפר חב"ד' יוצא בעזרת ה' בתנופה חדשה, עם הפנים לדור הצעיר, דור העתיד, כאשר לצוות הוותיק והמסור המלווה ומנווט את העיתון בהצלחה רבה עד היום, יצטרפו כוחות צעירים ורעננים, מלאי מרץ, ובראשם ר' מנחם כהן, שחוזר בתפקיד הנכבד של עורך לאכסניה שבה החל את דרכו העיתונאית המוצלחת".

"כפר חב"ד", יוצא-לאור למעלה משלושים שנה והוא נחשב לעיתון הרישמי של חסידות חב"ד. בעיתון, טורי דעה והשקפה, לצד כתבות צבע על פעילות חב"ד, סיפורי-חיים ועוד.

עם כניסתו של כהן, יחד עם קבוצת עיתונאים צעירים, בוצעו שינויים מקיפים בעיתון. "השבוע ניתן להבחין במתיחת הפנים הראשונה", אומר מנחם כהן ל'כיכר השבת', "בשבועות הקרובים יבוצעו שינויים מקיפים נוספים, הן בהיבט הגרפי והן בהיבט התוכני, כשהמטרה להפוך את העיתון לצעיר יותר, כמובן תוך שמירה על הציביון הטהור של העיתון".

כמו בעיתונים החרדיים והכלליים, גם "כפר חב"ד" ספג מכה בעשור האחרון עם צמיחת עולם המדיה לסוגיו. "מנחם מכיר היטב את העולם הזה, אין ספק שהוא יצליח להתמודד עם זה בהצלחה", אומר גורם בעיתון, "אני בטוח שהוא יצליח ליצור עיתון מעניין שיכללו חומרים חדשים ואיכותיים שיעניינו אפילו כאלה שניזונים רק מהאתרים וכדומה".

מנחם כהן יערוך את "כפר חב"ד", במקביל לעבודתו כעורך מרכז התקשורת החב"די - COL.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר