מחר בבאר-שבע: בן-דוד ושוואקי במופע משותף

לקראת חג הפסח ועם הגיענו אל חופשת בין-הזמנים יתקיים מחר באיצטדיון באר-שבע מופע ענק של גדולי הזמר החסידי – מרדכי בן-דוד ויעקב שוואקי, שיעלו על במה אחת בפעם הראשונה מזה זמן רב בישראל. המופע יתקיים בארגונו של ארגון ´מטה משיח´ של חסידים מחב"ד שמארגן את האירוע לכבוד יום הולדתו ה-109 של הרבי מליובאוויטש (בכיכר)

יאיר טוקר | כיכר השבת |

לקראת חג הפסח ועם הגיענו אל חופשת בין-הזמנים יתקיים מחר באצטדיון באר-שבע מופע ענק של גדולי הזמר החסידי – מרדכי בן-דוד ויעקב שוואקי, שיעלו על במה אחת בפעם הראשונה מזה זמן רב בישראל. המופע יתקיים בארגונו של ארגון 'מטה משיח' של חסידי חב"ד שמארגן את האירוע לכבוד חגיגת יום הולדתו ה- 109 של הרבי מליובאוויטש.

בשנים שעברו אורגן האירוע באצטדיונים רחבי ידיים באזור המרכז, אולם השנה, בעקבות מטח הטילים שנחת על ערי הדרום וסבב האלימות האחרון, הוחלט בארגון להעתיק את המופע לאצטדיון באר-שבע – הנחשב לאחד האצטדיונים הגדולים בארץ ומכיל קרוב ל- 20,000 מושבים.

הזמרים צפויים לבצע את מיטב שיריהם ובין השאר יוקדש חלק מהאירוע לשירת ניגוני חב"ד – כיאה לאירוע חב"די אותנטי. עד כה נמכרו כבר אלפי כרטיסים למופע הענק וההערכה היא כי עד מחר ימכרו אלפי כרטיסים נוספים – ברכישה במוקדי המכירות של יום האירוע ובאצטדיון עצמו.

בנוסף לשני ענקי הזמר החסידי החליטו מארגני הערב להוסיף ברגע האחרון גם את הזמר אריאל זילבר לרשימת האמנים שיעלו מחר על במת האצטדיון בבאר-שבע, כאות חיזוק לתושבי הדרום – ואולי אף כהצדעה לזילבר עצמו. זילבר יבצע משיריו הישנים ושיריו האחרונים יותר – אלו שמשלבים טקסטים שנכתבו לאחר חזרתו בתשובה. בנוסף לזמר החסידי הנודע ר' שוקי סעדון שמגיע במיוחד מארה"ב לאירוע מיוחד זה.

מארגני הערב בטוחים כי מחר יהיה האצטדיון בבאר-שבע מלא עד אפס מקום. מהנהלת 'מטה משיח' סיפרו לכיכר השבת כי האירוע הינו כנס על טהרת הקודש בהפרדה מוחלטת ובצניעות הראויה עפ"י תורה. וישתתפו בו רבנים מכובדים ואישי ציבור שישמיעו מדיברתם בכל משך מהלך הכינוס. בשנים עברו השתתפו באירוע רבנים ידועים כמו הרב יעקב יוסף והוא אף קיבל את ברכתו של הגר"ע יוסף עצמו - לאירוע לפני שנתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר