משתמשי אפל: אפל שחררה את iOS 8; רוצו לעדכן

ענקית הטכנולוגיה "אפל" שחררה לפני זמן קצר את מערכת ההפעלה החדשה שלה למכשירי האייפון, אייפד ואייפוד טאצ' -iOS 8. באיזה מכשירים תומכת מערכת ההפעלה החדשה, האם שווה לעדכן ואיך תעדכנו את המכשירים הניידים מבית אפל? כל הפרטים (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

כארבעה חודשים לאחר שחשפה ענקית הטכנולוגיה אפל את מערכת ההפעלה החדשה שלה למכשיריה הניידים, ה-iOS 8, שחררה אותו היום אפל לכלל המשתמשים שלה. כאשר בעוד יומיים תשחרר אפל את מכשירי האייפון 6 והאייפון 6 פלוס לקנייה בחנויות שלה, כמו גם בחברות הסלולר האמריקניות.

הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה של אפל תתמוך בכל מכשירי האייפון של אפל החל מגרסה 4S ומעלה, כמו גם בעלי האייפוד טאצ' מהדור החמישי בלבד, שיוכלו עתה ליהנות מהגרסה החדשה . בעלי האייפד מהדור השני ומעלה יוכלו גם הם לשדרג את גרסת מערכת ההפעלה שלהם.

ה-iOS 8 מביא איתו בעיקר בשורה לאוהדי המקלדות צד שלישי, אשר פופולאריות מאוד אצל משתמשי אנדרואיד, ועד עתה אפל סרבה למפתחים לפתח מקלדות כאלה, והכריחה את משתמשיה לעשות שימוש במקלדות של אפל.

גם מערכת ההתרעות והשיתוף בין האפליקציות שופרה במערכת ההפעלה החדשה, כאשר אפל הדביקה את הפער, והחלה לאפשר לחלק מן האפליקציות לשתף מידע בניהם. מערכת ההתרעות עצמה גם השתפרה, ומעתה תוכלו להגיב להתרעה, כמו למשל הודעת טקסט, ישירות ממסך ההתרעות, ללא צורך בפתיחת האפליקציה.

לאלה מבניכם אשר עושים שימוש במחשבי מק של אפל, תוכלו גם ליהנות מ"Continuity" (רציפות), אשר תאפשר קבלת שיחות והודעות SMS ישירות למחשב המק שלכם, אם תעמדו באזור שלו. אם תכנסו לבית באמצע שיחה, או באמצע כתיבת דואר אלקטרוני, תוכלו להמשיך בשיחה או בכתיבה ישירות ממחשב המק שלכם.

למרות זאת, בעדכונים הקודמים התלוננו בעלי האייפונים הישנים, כי גרסת מערכת ההפעלה החדשה מקצרת את זמן העבודה באייפונים הישנים, וכן גורמת להאטה בלתי מוסברת. אך נקווה כי הפעם אפל תזכור גם את המשתמשים הוותיקים יותר שלה, ושיפרה את בעיות אלו.

אם תרצו לעדכן את המכשירים שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להוריד את תוכנת "אייטיונס", או לעדכן אותו לגרסה האחרונה. לאחר מכן חברו את המכשיר הרלוונטי למחשב, ותעדכנו אותו. אנו ממליצים לכם לגבות את כל תכולת המכשיר לפני השדרוג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר