אוזניים להם ולא יראו

עשרות מתנדבים חיפשו מכשיר שמיעה

מכשיר שמיעה של ילד בן 3 שעלותו 25 אלף דולר נפל ונאבד בחושך. לאחר שעה וחצי של חיפושים, המכשיר אותר. מצווה לפרסם עושי מצווה (בכיכר)

עוזי ברק | כיכר השבת |

ביום ראשון בשעת הערב התקבלה הודעה במוקד ארגון 'ידידים', ממשפחה שסיפרה כי לבנם הילד בגיל 3 נפל מכשיר שמיעה מהאוזן - מהחלון בקומה השלישית אל החצר.

הם סיפרו למוקדן כי הם ניסו במשך זמן רב לחפש, אך לא מצאו דבר והילד לא שומע כלום באוזניים ומדובר במכשיר שמיעה יקר מאוד.

תוך דקות הגיעו אל הבית ברח' חפץ חיים בבני ברק, כחמשה עשר מתנדבים מארגון 'ידידים' שהחלו לחפש בעזרת פנסים ידניים את המכשיר הזעיר, במשך כשעה וחצי.

יצחק נויגרשל מתנדב ב'ידידים' סיפר: "היה לנו קושי גדול למצוא את המכשיר היות והיה בחצר הבניין צמחיה ועץ גדול עם ענפים והראות לא הייתה טובה.

"ישראל גודלבסקי מזק"א התקשר למפקד הכבאות טפסר שמעון בן-נר וסיפר לו על המקרה. מפקד הכבאות שמע את המקרה והדבר נגע לליבו הטוב. הוא שלח למקום כבאית עם תאורת חירום ענקית ללא שום עלות והכל בכדי שלמתנדבי ארגון ידידים יוכלו לחפש בחשכה את המכשיר הזעיר".

לאחר כמה דקות משיחת הטלפון, עוד לפני שהכבאית הגיעה, לפתע נמצא המכשיר על אחד הענפים בקומה השנייה.

אחד המתנדבים בעל ראות חדה האיר עם פנסו על העץ מחלון הבית והבחין כי המכשיר נמצא תלוי על אחד הענפים בעץ למעלה, משם הדרך הייתה קצרה להחזרת המכשיר היוקרתי לאוזנו של הילד הקטן.

הורי הילד הודו רבות למתנדבי הארגון שחסכו להם בעיות רפואיות עם הילד ואת ההוצאות לקניית המכשיר ששוויו 25 אלף דולר

ר' יענקי בייגל ראש 'צוות דן' בארגון ידידים ביקש להודות למפקד הכבאות שנרתמו ויצאו בחינם לסייע בחיפושים אחר המכשיר לטובת הילד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר