הרב יהודה דרעי חושף בראיון מיווחד:

"סגני אלופים בצה"ל מאמינים באותו האיש ורואים בו משיח"

רבה של באר-שבע, הגאון רבי יהודה דרעי מסכם את שנת תשע"א ומדבר על רצח הבבא אלעזר שהתרחש בעירו ● וגם: על פטירתו של יו"ר "יד לאחים" שהותיר אחריו חלל שאי אפשר למלא ● הרב חושף: גם סגני אלופים בצה"ל נפלו ברשתם של פעילי מסיון. צפו בוידאו (ארץ)

הרב יהודה דרעי מבכה את לכתו של רבי שלום-בער ליפשיץ זצ"ל, יו"ר "יד לאחים", שהלך לעולמו לפני ימים ספורים.

"זה אדם שלא עניין אותו מעמד או פרסום. מה שלא קידש את המטרה - לא עניין אותו", הוא אומר בראיון ל"כיכר השבת". "בשנים האחרונות, חרף מחלתו הקשה, לחם כלוחם אמיץ עד טיפת דמו האחרונה.

"רק מי שיש לו יראת שמים אמיתית, איש אמת כמו הרב ליפשיץ, לא פחד מאף דבר. יש הרבה סיפורים שאסור לספר. הרב חילץ איש וילדיה ממדינה ערבית מפורסמת, אבל אסור לספר אותו. אלפי ילדים ניצלו על-ידו".

שוחחנו עם הרב דרעי לקראת השנה החדשה. הוא מספר על הקשר המיוחד שנרקם בינו לבין הרב ליפשיץ, וחושף עובדות מזעזעות על התפשטות המיסיון בישראל.

השיטה, מספר רבה של באר-שבע, מתוחכמת מאי פעם. "הם נראים כיהודים. עם ציציות בחוץ, מאמינים באותו האיש כמשיח. עושים הכל מכל כל כדי להחדיר את האמונה שלהם - כולל הטבלת יהודים לנצרות. יש גם סגני אלופים בצה"ל.

"כל הכתות המשיחיות בבאר שבע ירדו למחתרת. הם הוכו מבחינה מוראלית. עשינו הכל, כל מה שעומד לרשותנו על-פי החוק, כדי להוריד אותם מהבמה הציבורית. כולם זהירים היום".

כרבה של באר-שבע, שאלנו את הרב דרעי על הרצח של ה'בבא אלעזר', רבי אלעזר אבוחצירה שקבע את משכנו בעיר. "הרוצח הוא איש יחיד, מעורער בנפשו. אי אפשר להכתים את כל הציבור החרדי ולייחס את זה להידרדרות", הוא אומר.

(מראיין: יוסי פוקס, צילום ועריכה: קובי ישעיהו)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר