סולחה ספרדית?

הגר"ע לרב עמאר: "רצית להרוג אותי לעת זקנתי"

הרב שלמה משה עמאר ביקר אמש (שני) בבית החולים 'הדסה עין כרם' את מרן הגר"ע יוסף ושמע דברי ביקורת קשים על הבחירות לרבנות. "רצית להרוג אותי לעת זקנתי", הטיח בו הגר"ע, "מה פשעי ומה חטאתי כי דלקת אחרי". לאחר 10 דקות, עזב הרב עמאר את החדר כשהגר"ע מסרב ללחוץ את ידו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ע יוסף והראשל"צ הרב שלמה משה עמאר (צילום: פלאש 90)

סולחה ספרדית? הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר הגיע אמש (שני) לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים לבקר את מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף המאושפז במקום מתחילת השבוע.

מדובר במפגש ראשון בין השניים מאז הבחירות לרבנות הראשית אז תמך הגר"ש עמאר ברב ציון בוארון בניגוד לדעת הגר"ע יוסף ולמועמדו הרב יצחק יוסף שניצח בבחירות.

הביקור של הרב עמאר לא היה מתוכנן ומאחר והרב עמאר הבין שאם יתאם פגישה מסוג זה בני המשפחה יסרבו להיענות לבקשה, החליט הרב להגיע ללא תיאום ובהפתעה מוחלטת התייצב ליד החדר וביקש להיכנס ואפשרו לו.

במהלך הפגישה, שהייתה קצרה, הביע הגר"ע את כאבו בפני הרב עמאר שפעל נגד החלטתו במהלך הבחירות לרבנות הראשית והטיח בפניו דברי ביקורת קשים.

"רצית להרוג אותי לעת זקנתי", הטיח בו הגר"ע יוסף, "מה פשעי ומה חטאתי כי דלקת אחרי". הרב עובדיה הוסיף ואמר לרב עמאר כי במעשיו הוא "משיב רעה תחת טובה".

הרב עמאר ניסה להשיב אך הרב עובדיה המשיך לדבר ולא אפשר בידו. הרב עמאר לא ידע מה לענות לשאלות שהציב בפניו מרן הגר"ע יוסף והשיב: "אני ידבר עם כבודו אחרי שהרב ישתחרר לביתו".

בסיום הפגישה שנמשכה כעשר דקות בלבד, כשהרב עמאר הבין כי הגר"ע באמת כועס עליו וכואב את מעשיו, הוא ביקש להיפרד וללחוץ את ידו של הרב אך הגר"ע סירב ללחוץ את ידו.

יצוין כי עד כה סרב הגר"ע להיפגש עם הגר"ש, וספק גם אם הפעם היה מסכים לפגישה במידה והיה יודע עליה מבעוד מועד.

מקורבים לבית ברחוב הקבלן 45 אומרים הבוקר כי מדובר ב"חוסר אחריות מוחלט להגיע לביקור מסוג זה ללא תיאום. בפרט עכשיו כשהרב סובל מבעיות בלב וכל התרגשות עלולה להיות מסוכנת ובפרט במקרה זה שהרב כעס מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר