סוף טוב: התיק נגד גבי מימון ואלי אסקוסידו נסגר

תיק החקירה בחשד לשחיתות בנדל"ן שנפתח נגד רו"ח גבי מימון, ששימש כמנכ"ל משרד הפנים בתקופתו של אלי ישי, ואלי אסקוזידו, ראש מועצת נחל שורק - נסגר בימים אלו (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גבי מימון (צילום: פלאש 90)

סוף טוב: נאשמי פרשת שחיתות הנדל"ן שנחשפה בשנת 2010, קיבלו בימים האחרונים הודעה כי התיק נגדם נסגר וכי הם לא יועמדו לדין. מדובר ברו"ח גבי מימון, מי ששימש כמנכ"ל משרד הפנים בתקופתו של חבר-הכנסת, אלי ישי, ואלי אסקוזידו, ראש מועצת נחל שורק, שנעצרו בפרשה.

מימון נעצר על ידי המשטרה בחשד להלבנת הון וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. הוא נחקר במשרדי היחידה הארצית לחקירת פשיעה כלכלית בלוד. החשד נגדו היה כי יחד עם אנשים נוספים כדוגמת ראש מועצת נחל שורק, התערבו, לכאורה, בקידום מכרזים לפרויקט דיור, כל זאת בתמורה לטובת הנאה.

בפרקליטות הודיעו לשניים כי התיק נגדם נסגר. במכתב ששלחו למנכ"ל משרד הפנים לשעבר וראש מועצת נחל שורק, נכתב כי הסיבה לסגירת התיק נגדם היינה בגין היעדר אשמה.

בשיחה עם "כיכר השבת" הודו השניים לבורא עולם. מימון: "תודה לבורא עולם שסגרו את התיק, אני מודה לו שגאל אותי מכל המקרה הזה". אסקוזידו: "אני רק שליח של הקדוש ברוך הוא וכל הדברים שנעשים הם לשם שמיים והוא מכוון את הכול".

לעצם העניין הגיב מימון: "קשה למשפחה, קשה באופן איש. מלכתחילה היה ברור שאין שום בעיה בדרך ההתנהגות, מדובר בעניין פרטי לחלוטין שלא קשור לתפקיד הציבורי שלי. לדעתי מלכתחילה לא היה פסול והסכם שנעשה באמצעות עורך דין ולכן מלכתחילה לא היה ברור לי מה העניין".

אלי אסקוזידו, ראש מועצת נחל שורק הגיב: "התיק הסתיים בהיעדר אשמה ולכן זה יותר יותר מזיכוי בבית משפט או חוסר ראיות ולכן זה אומר שלא היה כלום מלכתחילה, עצם המכתב שהגיע מהפרקליטות מדבר בעד עצמו על העשייה שלי ושהכול נעשה לטובת הציבור ביושר וניקיון כפיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר