עכשיו זה סופי: וואטסאפ בתשלום

לאחר שמועות, שינוי מדיניות וערפול, וואטסאפ מודיעה באופן רשמי וסופי כי תגבה תשלום שנתי עבור שימוש באפליקציה • מנכ"ל החברה זאן קום אמר גם כי לא תהיה אפליקציה למחשב (סלולר ואפליקציות)

שושי מילר | כיכר השבת |
בקרוב בתשלום (צילום: כיכר השבת)

השמועות על כך שאפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ תעבור לגבות תשלום מהמשתמשים, מתאמתות. החברה הודיעה היום (ב') כי היא תחל לגבות תשלום שנתי גם עבור משתמשי אייפון לאחר שהפכה בעבר את וואטסאפ לחינמי באייפון. בדומה למצב הקיים בגרסאות האנדרואיד ו-ווינדוס פון.

הבשורה הטובה: משתמשים ישנים באפליקציה שכבר שילמו 99 סנט עבור האפליקציה לא ידרשו לשלם כל שנה. הבשורה הפחות טובה: משתמשי אנדרואיד שנדרשו לשלם ועדיין לא שלמו (ב- Whatsapp אפשרו להוריד את האפליקציה לשנה חינם ואף האריכו את תקופת החינם עד עתה) יחלו לשלם תשלום שנתי.

ז'אן קום מנכ"ל החברה, אף פתר את אחת השאלות שמעניינות כל משתמש וואטסאפ - האם נזכה לראות גירסת ואטסאפ לשולחן העבודה. קום השיב לשאלה: "הסיכויים לכך נמוכים, מכיוון שאנו מרגישים שהעולם עובר למובייל ולכן אנו מעוניינים להישאר בתחום המובייל בלבד. הסמארטפון מקבל את תשומת הלב המרבית מהמשתמש וכלן התשובה היא לא, לפחות בזמן הקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר