קרן מוזילה משיקה סמארטפון במחיר של מאה שקלים בלבד

קרן מוזילה שעומדת בין היתר מאחורי הדפדפן הפופולרי פיירפוקס, הודיעה כי תשיק סמארטפון שישווק במחיר של 25 דולרים • במקביל: החברה השיקה את הגרסה ה-30 של הדפדפן הפופולארי שלה, פיירפוקס

חיים אבני | כיכר השבת |
המכשיר החדש. מרשים וזול (צילום: יח"צ)

קרן מוזילה, אחת הקרנות המשמעותיות בקהילת הקוד הפתוח, השיקה לפני כשנה את מערכת ההפעלה שלה firefox OS. עד עתה עמדו מחירי המכשירים של מוזילה על מחיר נמוך של כ-70 דולרים (כ-250 שקלים) ליחידה.

כעת, משיקה החברה סמארטפון במחיר נמוך במיוחד של 25 דולר ליחידה (כ-90 שקלים). לצערנו, הטלפון ישווק רק בהודו, אך גם הטלפונים האחרים של מוזילה, האמורים להיות משווקים בעיקר בסין ובמדינות דרום אמריקה, הגיעו מהר מאוד לכל העולם, בזכות המסחר המקוון כמו איביי ואמזון.

Firefox OS היא מערכת הפעלה מבוססת אינטרנט, המיועדת בעיקר לטלפונים חכמים. המערכת בנויה על שפת התגיות האינטרנטית HTML5. עד היום במוזילה עבדו בעיקר עם חברות סיניות כמו יצרנית הטלפונים ZTE, וחברת הסלולר הטייוואנית Chunghwa Telecom.

מוזילה מקווה להיכנס לתחום הסלולר, דרך פלח השוק התחתון, המציע מכשירי טלפון חכמים בסיסיים, אבל במחירים נמוכים מאוד, שפונים בעיקר לשווקים חדשים וחלשים.

בתוך כך, מוזילה השיקה היום (רביעי) את הגרסה ה-30 של הדפדפן הפופולארי שלה, פיירפוקס. השינויים בדפדפן הם לא גדולים, ומתבטאים בעיקר בחווית השימוש, כמו התאמה אישית של התפריטים, ושיפור העיצוב החדש שהציג הדפדפן החל מגרסת 28, שהושק לפני כשלושה חודשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר