ריח בחירות

סקרים: יאיר לפיד יקבל 12 מנדטים; קדימה מתרסקת

בסקרים שמתפרסמים הבוקר, מפלגה בראשות יאיר לפיד תקבל - 11-12 מנדטים. מפלגת קדימה צפויה להתרסק ולקבל 12 מנדטים בלבד. לראשונה בעשור האחרון, ש"ס ויהדות התורה צפויים לקבל 6 מנדטים בלבד ואילו מפלגתו של אריה דרעי צפויה לקבל 5 מנדטים. כל הנתונים (חדשות, פוליטי)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
לפיד בפתח ביתו, השבוע (פלאש 90)

למרות שהבחירות טרם באופק, העיתונים חוגגים בימים האחרונים עם סקרים עדכניים - בעקבות כניסתו של יאיר לפיד לפוליטיקה.

בסקר שמתפרסם היום (שלישי) בעיתונים, מפלגה בראשות לפיד תקבל 11-12 מנדטים - כשהמפלגה שחוטפת את המכה העיקרית היא קדימה שמתרסקת ל-12 מנדטים בלבד.

אם שאול מופז יעמוד בראש המפלגה, מטפס לפיד ל-14 מנדטים וקדימה צונחת ל-8 מנדטים.

על-פי הסקרים השונים, מפלגת הליכוד בראשות ראש-הממשלה המכהן בנימין נתניהו לא נפגעת מכניסת לפיד לזירה הפוליטית. לו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד היה מקבל 27-28 מנדטים.

מהסקרים עולה שמפלגת העבודה גם לא נפגעת במיוחד והיא צפויה לקבל בין 13-18 מושבים. מפלגת העצמאות של אהוד ברק לא עוברת את אחוז החסימה.

צניחת קדימה בסקרים, גורמת למהומה במפלגה. חבר-הכנסת אבי דיכטר קרא הבוקר ללבני לפרוש מראשות המפלגה. לבני הגיבה בחריפות: "ההתמודדות האישית של דיכטר בבחירות המקדימות הצפויות מובילה אותו למחוזות אישיים נמוכים שמביישים קודם כל אותו. אמירות רדודות ונמוכות כאלו מרחיקות את הציבור מהפוליטיקה בכלל ומקדימה בפרט. לבני תמשיך ותוביל את קדימה להנהגת המדינה ולא תעסוק ברפש פוליטי כזה".

נתונים נוספים מהסקר: מפלגת ש"ס תקבל שישה מנדטים, בדומה למפלגת יהדות התורה.

המפלגה של אריה דרעי צפויה לקבל על-פי הסקר חמישה מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר