עורכת דין יהודיה: הייתי מייצגת גם את הטובחים במתפללים

עורכת הדין לאה צמל, מייצגת את רוצח החייל בתל אביב ולא חושבת שיש בזה בעיה: "הוא לא רצח אישה בהריון", כך אמרה לערוץ 20, "אין לי זכות לומר להם איך להתנגד לכיבוש". ויש לה קווים אדומים: לא לייצג מתנחלים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ 20)

לאה צמל, עורכת דין יהודיה, מייצגת את המחבל שרצח את החייל אלמוג שילוני הי"ד בפיגוע דקירה בתל אביב. בראיון לשרון גל בערוץ 20 הסבירה צמל כי לדעתה אין בעייתיות בכך. עם זאת, היא הבהירה כי יש לה גם קווים אדומים: היא לא תייצג מתנחלים ופאשיסטים.

"בתור ישראלית, אין לי זכות לומר למדוכאים איך להתנגד לכיבוש. בתור ישראלית אני אגן עליו" אמרה והוסיפה כי "קרוב לוודאי שאני אייעץ לו להודות ברצח".

כשנשאלה אם הייתה מייצגת גם את הרוצחים שביצעו את הטבח בבית הכנסת בהר נוף אמרה: "הייתי מייצגת אותם. זו עבירה קשה לפי כללי הלחימה הבינלאומיים, אבל הייתי מייצגת אותם".

כשמגיש התכנית, שרון גל, כינה את הרוצח מתל אביב "שפל", שאלה אותו צמל מדוע. "הרי הוא לא רצח אישה בהריון" אמרה, "אלא חייל מחומש דווקא". לדבריה: "דיברתי איתו, הוא חיפש דווקא חייל".

אביו של אלמוג שילוני הי"ד שנכח באולפן הגיב לדברים ואמר: "אותו רוצח שהיא מייצגת בכזו התלהבות, גדע 20 שנות חיים של ילד מדהים שפעל ותמך גם באנשים בני גילה, קשישים, מכל הלב, והכל בצנעה ובשקט. האבדן עצום. הייתי מבקש מאותה גברת שתעשה חשבון נפש ותתבונן בנהרות הדם שנשפכו לאו דווקא בארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר