עזות מצח: הסיקריקים לועגים לרב אלישיב

הסיקריקים עוברים כל גבול: בעלונם השבועי, לועגים אנשי הפלג הקיצוני לפוסק הדור. הוא מכונה בו "מודה בעבודה זרה וחלק בלתי נפרד ממנה". עוד ממשיכים הסיקריקים וטוענים שאיחולי ה'רפואה שלמה' לרב אלישיב, שנשמעו מפי המנהיגים הישראלים, באים כאות הוקרה על תמיכתו כביכול במה שהם מכנים "מדינת הכפירה"

יוסף פאר | כיכר השבת |
הגרי"ש אלישיב (פלאש 90)

אין גבול לעזות הפנים של הסיקריקים.

בזמן שהעם היהודי כולו נושא תפילות לרפואתו של מרן הרב יוסף-שלום אלישיב, ובהם גם בכירי המדינה - ראש הממשלה ונשיא המדינה, ישנה קבוצה אחת שמלגלגת, לא פחות, על גדול הדור.

בעלונם השבועי בו מפרסמת הקבוצה כותרות מאירועי השבוע החולף, הוגדר הרב אלישיב כ"מודה בעבודה זרה וחלק בלתי נפרד ממנה", ועוד כינויים מזעזעים שמופנים כלפי גדול הדור.

תחת הכותרת "ואיש לפי מהללו" נכתב: "המנהיגים המוכתרים ע"י הלבלרים, פוסקי ומכריעי ההסתה הציונית, להיות מודה בע"ז וחלק בלתי נפרד ממנה. המה המשמשים את שליחות השטן להכשיר הטומאה בחותמת כשרות וגאונות".

עוד ממשיכים הסיקריקים וטוענים שאיחולי ה'רפואה שלמה' לרב אלישיב, שנשמעו מפי המנהיגים הישראלים, באים כאות הוקרה על תמיכתו כביכול במה שהם מכנים "מדינת הכפירה": "ואכן, לא לחינם נוהגים להם ראשי הכפירה במנהג הכרת הטוב, בידידות נפלאה, לבוא בהיכלהם לברך ולהתברך מפיהם, כראוי לידידים נאמנים.

"גם אתה בעת צרת חסידי המרן מהיכל-שלמה (כאן לועגים הסיקריקים על תפקידו של הגרי"ש לשעבר כדיין ברבנות הראשית הלא היא היכל שלמה) נתפרסם שראשי מדינת הכפירה בירכו את המרן לרפואה שלימה".

גולשי 'כיכר השבת' ממשיכים להתפלל עבור הרב יוסף שלום בן חיה מושא לרפואה שלימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר