מעצר מנהל "אגודת השוחטים" הוארך עד ליום חמישי

בית המשפט האריך עד ליום חמישי את מעצרו של דוד יעקב אסתרזון מנהל "אגודת השוחטים" החשוד בהעלמת מיסים. מנהל צ'יינג' בבני-ברק שוחרר בערבות של כמיליון שקלים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

התפתחות בחקירת רשות המיסים בבני-ברק: בית המשפט השלום בתל-אביב האריך היום (שלישי) את מעצרו של דוד יעקב אסתרזון, בן 66 מבני-ברק, מנהל 'אגודת השוחטים', החשוד בהעלמת מיסים ובעבירות נוספות עד ליום חמישי הקרוב.

בתקופה האחרונה נבדקו חשדות במס הכנסה מרכז כלפי מנהל האגודה תושב בני-ברק בחשד שהקים מערך גיוס של עובדים פיקטיביים כשהוא מוציא מאות שקים על שם עובדים שלא עבדו בפועל. בנוסף חשוד המנהל כי המס בגין אותם כספים לא דווח כלל לרשות המיסים.

לפי החשד, חברי ההנהלה של אגודת השוחטים קיבלו את כספם בהעברה בנקאית כשבמקביל הפקידו שיק בחשבונם על שם עובד פיקטיבי.

בעקבות החשדות "פשטו" אמש בלשי וחוקרי רשות המיסים לפנות בוקר במספר מוקדים במרכז הארץ, בכפר חב"ד ובבני-ברק, ועצרו לחקירה עשרות אנשים שהעידו במהלך היממה האחרונה בפרשה המסתעפת.

בנוסף נעצר אמש בעל צ'יינג' מבני-ברק, יעקב גוטפריינד בן 49, בחשד לעבירות של הלבנת הון לאחר שפרט שיקים רבים לאגודה בסכום של כ-4 מיליון שקל בעוד הכנסותיו המדווחות היו בסך של 200 אלף שקלים.

לפי החשד, עיסוקו האמיתי של החלפן היה פריטת שיקים במגזר החרדי. כאשר לאגודת השוחטים פרט במהלך השנים 2008-2011 שיקים המסתכמים ב-350 אלף שקל שהוצאו בגין עובדים פיקטיביים.

לאחר חקירתו, שוחרר החלפן בערבות של 1,125 מיליון שקלים ונאסר עליו לצאת מהארץ למשך 18 ימים.

יצוין כי במהלך היום צפויים להגיע לבית המשפט חשודים נוספים בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר