צה"ל עצר חשוד בדקירה בפסגות

לאחר שלושה חודשים של חקירה וחיפושים הצליחו כוחות הביטחון להגיע אל מבצע הפיגוע בפסגות שדקר את הילדה נועם גליק בת ה-9. בצה"ל מבהירים: "אירוע לאומני" (צבא וביטחון)

יוני גבאי | כיכר השבת |
כוחות הביטחון בפסגות בליל הפיגוע (צילום: גיל יוחנן ynet)

כוחות הביטחון עצרו ביום שלישי האחרון את הפלסטיני שדקר את נועם גליק בת ה-9 בחצר ביתה שבפסגות. כך הותר לפרסום היום (ב'), שלושה חודשים לאחר האירוע. המחבל קשר את עצמו לאירוע.

כזכור, לפני כשלושה חודשים נדקרה הילדה נועם גליק בת ה-9 בחצר ביתה שבפסגות. מיד לאחר האירוע הצליחה הילדה לתת, בקור רוח מרשים, את פרטי האירוע לכוחות הביטחון. מצוד נרחב שנפתח בעקבות הדוקר לא נשא פרי, אך כאמור ביום שלישי האחרון הוא נלכד.

המחבל, צעיר בשנות העשרים לחייו, תושב אל בירה הסמוכה לפסגות, סיפר בחקירתו כי בליל הפיגוע חדר ליישוב דרך פרצה בגדר ובדרך לבית משפחת גליק פגש בילדה נועם ודקר אותה לאחר שלדבריו, נבהל מהמפגש עמה. מיד לאחר מכן ברח מחצר הבית דרך אותה פרצה בגדר.

המחבל הותיר אחריו את הסכין שבה ביצע את המעשה הנתעב. כמו בשאר האירועים בחודשים האחרונים, בצה"ל המשיכו להבהיר גם אז כי מדובר ב"מפגע בודד".

לדברי החוקרים, "הוא מתאר פרטים מוכמנים שרק מי שעשה אותם יודע עליהם". כאמור, בצה"ל מתייחסים לאירוע כאל פיגוע ולא כאל אירוע פלילי, זאת למרות שמטרת הפריצה של המחבל אל הישוב היה בכדי לגנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר