צפו: "הדמיון שלכם הוא המציאות שלי"; כך מגייס 'המוסד' סוכנים

מחפשים עבודה? במוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים מחפשים עובדים חדשים שמעוניינים בעבודה לא כל כך שגרתית, ובסרטון ששחררו לערוץ היוטיוב הרשמי של 'המוסד' הציגו סרטון בנוסח סרטי ריגול במטרה למשוך צעירים הרפתקנים לשורות המוסד. והאם יש קריצה לחרדים? (ביטחון)

זו לא הפעם הראשונה שהמוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים, או בקיצור 'המוסד', מבקש לקלוט עובדים חדשים שיצטרפו לשורותיו. בשנים האחרונות פתחו במוסד, כמו גם בשב"כ, בקמפיינים בכלי התקשורת, במטרה לגיס סוכנים לארגון, לתפקידים שונים, החל מעובדי מנהלה, ועד לסוכני שטח חשאיים, המציתים את הדמיון.

אך הפעם בחרו במוסד בדרך מקורית יותר, במהלכה העלו אמש (ראשון) לערוץ היוטיוב הרשמי של המוסד סרטון הקורא לגיוס ולהצטרפות לשורות המוסד.

בסרטון שנראה כאילו נלקח מסרט ריגול אולטימטיבי, נראים 2 'סוכני מוסד' המבצעים שלל 'מבצעים חשאיים', כמו פריצה לחדרים נעולים והעתקת מידע ממוחשב, כאשר אם תקשיבו היטב, תוכלו לשמוע ברקע קולות בערבית. כשבסופו של הסרטון חותמת 'סוכנת המוסד' במשפט " הדמיון שלכם הוא המציאות שלי".

גם המחלקה הטכנית זוכה לחשיפה מרומזת, כאשר ברקע נראים מכשירי ריגול ולוויינים מתקדמים, כמו גם חלק מהסרטון מראה סוכנת המסביהר על אנטנות מיוחדות.

אנחנו גם הצלחנו לשמוע ברקע קריאה "דעו כי ה' הוא האלוקים', מה שמעלה את השאלה האם מדובר בקריצה לקהל החרדי והדתי, שלא פעם פורסם כי רבים מהם משרתים במוסד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר