תומכי טרור

קיצוני 'נטורי קרתא' נפגשו עם בכירי ארגון הטרור 'חיזבאללה'

לאחר שהשתתפו בסוף-השבוע בהפגנות המחאה נגד מדינת ישראל, נפגשה משלחת רשמית מטעם הארגון הקיצוני "נטורי קרתא" עם בכירי "חיזבאללה" בביירות בירת לבנון. "הזהות היהודית נגזלה בידי הציונות", אמר "הרב" ישראל דוד וייס למארחיו מארגון הטרור ועודדם "להיפטר" מנוכחותה של ישראל במזרח התיכון (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נטורי קרתא (צילום: פלאש 90)

ראשי ה'נטורי קרתא' הקיצוניים, כך מתברר, לא עוצרים באדום ולא בוחלים בשום דרך או אמצעי, בכדי להביע את דעתם ולעורר סערה, עד כדי פגישה עם בכירי ארגון הטרור "חיזבאללה".

בסוף השבוע, השתתפו בכירי הארגון הקיצוני האנטי-ציוני, בהפגנות העולם הערבי נגד ישראל, במה שכונה על-ידם "צעדת ירושלים", וזאת כמחאה על הכיבוש הציוני שגזל את אדמות המדינה מידי הערבים.

מלבד זאת, החליטו בארגון לעלות מדרגה ולהדק את הקשר דווקא עם בכירי ארגון הטרור "חיזבאללה". משלחת רשמית של הארגון נפגשה אתמול (ראשון) בביירות, בירת לבנון, עם בכירי חיזבאללה, בראשם סגן נשיא הוועד הפועל של התנועה, שייח נביל קאוק.

בהודעה רשמית שפרסם ארגון חיזבאללה נמסר כי המשלחת האנטי-ציונית, בראשותו של "הרב" ישראל דוד וייס, הגיעה כדי להשתתף באירועי "יום האדמה" שהתקיימו ביום שישי.

"הזהות היהודית נגזלה בידי הציונות", אמר הרב וייס למארחיו ועודד את חיזבאללה להמשיך במאמציו "להיפטר", כלשונו, מנוכחותה של ישראל במזרח התיכון.

יצויין כי בעבר יצר בכיר אחר בארגון נטורי קרתא, ישראל הירש בנו של משה הירש, קשר ידידותי עם ארגון הטרור ואף שיבח בראיון לעיתון הערבי "א-סנארה" את מזכ"ל חיזבאללה השייח חסן נסראללה כשאמר כי הוא הוכיח לצבא הישראלי כי הוא אינו כל יכול על-ידי התבוסה שגרם להם במלחמת לבנון השניה.

הירש העריך במקביל כי סופה של מדינת ישראל קרב ובא. "אנחנו בטוחים שהמדינה הזו תאבד את קיומה ואת ישותה בתקופה הקרובה", אמר. "היא תיעלם ללא ספק ולא יהיה לה קיום כפי שנאמר בספר עמוס: 'ה' ישמיד את הממלכה הזו'. כיצד זה בדיוק יקרה? איננו יודעים".

עוד יצויין כי בקרב חוגים חרדים קיצונים בארה"ב ובאירופה, ובהם אף כאלה המתנגדים למדינת ישראל, שורר בימים האחרונים כעס רב על ראשי נטורי קרתא ועל הצעדים המזיקים שעשו. "הם פשוט הלכו צעד אחד רחוק מידי ומשתפים פעולה בידידות מופגנת עם אנטישמים, שונאי יהודים שגרמו לרצח אלפים ורבבות מעם ישראל, זה פשוט בלתי נתפס", אמרו אותם גורמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר