בפעם השניה: קרא לאישה "פרוצה" ויואשם בהטרדה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית-משפט השלום כתב אישום נגד זאב פרנק שנעצר ביום חמישי. פרנק חשוד שצעק לעבר אישה חרדית 'פרוצה' וירק עליה וצעק לעברה "תסתלקי מכאן". באותו זמן היו במקום - במקרה או שלא - שלושה שוטרים. הם יצאו מניידת סמויה ועצרו את פרנק. עשרות קיצנים התגודדו במקום וצעקו על השוטרים, בניסיון לשחרר את פרנק. השוטרים טענו מנגד שפרנק התנגד באורח פיזי למעצרו

ישי כהן | כיכר השבת |
פרנק (ערוץ 2)

לאחר כתב האישום שהוגש נגד האברך שלמה פוקס מנווה יעקב על הטרדה שאינה הולמת, לאחר שצעק לעבר חיילת באוטובוס 'פרוצה', היום (ראשון) הוגש כתב אישום דומה נגד אברך נוסף.

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית-משפט השלום כתב אישום נגד זאב פרנק שנעצר ביום חמישי. פרנק חשוד שצעק לעבר אישה חרדית 'פרוצה' וירק עליה וצעק לעברה "תסתלקי מכאן".

באותו זמן היו במקום - במקרה או שלא - שלושה שוטרים. הם יצאו מניידת סמויה ועצרו את פרנק. עשרות קיצנים התגודדו במקום וצעקו על השוטרים, בניסיון לשחרר את פרנק. השוטרים טענו מנגד שפרנק התנגד באורח פיזי למעצרו.

בניגוד לטענות השוטרים, בערוץ 2 נחשף קטע וידאו המתעד את המעצר, שם רואים כי השוטרים לכאורה לא יכלו להבחין מה צעק פרנק לעבר האשה.

הפרקליטות צירפה לכתב האישום אירועים קודמים שבהם היה מעורב פרנק. על-פי כתב האישום, לפני כתשעה חודשים בחודש מרס נכנס פרנק לחנות במאה שערים וכאשר ראה שם אישה וילדה - צעק דבר מה כלפי השתיים מה שגרם לילדה לבכות ולהיצמד לאמא.

מנהל החנות שהבחין בפרנק, הוציא אתו מהחנות בכוח. פרנק שב לאחר שעה קלה ביחד עם חבריו, והם ניסו למנוע מלקוחות נוספים לקנות בחנות, וצעקו לעובדים וללקוחות: "למה אתם קונים בחנות בה יש אנשים לא צנועים?". פרנק מואשם עכשיו "בהתנהגות פסולה במקום ציבורי".

בכתב האישום מוזכר ארוע נוסף: לפני כארבעה חודשים אמר פרנק לקצין משטרה "נאצי, תעוף מפה. אין לך מה לחפש פה". על אירוע זה, מואשם פרנק ב"העלבת עובד ציבור".

יצוין כי הפרקליטות מבקשת מבית-המשפט להאריך את מעצרו של פרנק עד תום ההליכים.

במאה שערים, כך נראה, לא ממש מתרגשים מכתב האישום. "המשטרה לא תצליח להכניע אותנו על-ידי מעצרים", הם אומר אחד הקיצונים ל'כיכר השבת', "בליל שבת, בהפגנה מול תחנת המשטרה במגרש הרוסים, אמרנו כולם 'מוכנים לשבת גם שנה בכלא למען שמירת ההלכה בשכונתינו' ואנחנו אומרים זאת שוב".

גורם ב'העדה החרדית' אמר ל'כיכר השבת': "זה משפיל לשמוע שהמשטרה מחפשת אותנו ועוצרת אברכים ששומרים על קדושת השכונה".

האם את בעד להשפיל נשים ולצעוק עליהם 'פרוצה'?

"אנחנו נגד אלימות כלפיי נשים וגברים כאחד, אנחנו גם נגד אלימות משטרה נגד המפגינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר