הגאון רבי אליהו בער ווכטפויגל:

רבי חיים קנייבסקי: "לקיים מחאות בחו"ל נגד הגזירה"

הולכות ונשלמות ההכנות האחרונות לקראת עצרת הענק שתתקיים ביום ראשון הקרוב במנהטן. הגאון הגדול רבי אליהו בער ווכטפויגל מסר בשמו של הגר"ח קנייבסקי כי "דעת תורתו מסכמת בזה לעשות כל מה שאפשר ולקיים מחאות בחו״ל על גזירות השמד" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
קריאה קדושה. מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: מאיר אלפסי)

בארה"ב הולכות ונשלמות ההכנות האחרונות לקראת עצרת הענק שתתקיים ביום ראשון הקרוב בפדראל פלאזה, במרכז מנהטן. המטרה: מחאה נגד הגיוס. כמות המשתתפים הצפויה: כמאה אלף איש, בראשותם של גדולי רבני אמריקה ובהם האחים האדמו"רים מסאטמר שליט"א.

לקראת העצרת, מפרסם עיתון "הפלס" את מכתבו של הגאון הגדול הגר"ש אוירבך הקורא לציבור בני התורה בארה"ב להשתתף בעצרת המחאה.

וכך כתב הרב אוירבך: "הנני מצטרף לכבוד הגאונים והצדיקים על קיום עצרת המחאה העומדת להתקיים בגולת אמריקה נגד הגזירה הנוראה גזירת הגיוס. לא תעלה ולא תהיה ולא תקום, כי זה בוודאי עקירת התורה והדת".

במקביל, מתפרסם גם מכתבו של הגאון הגדול רבי אליהו בער ווכטפויגל ראש ישיבת זיכרון משה, שקורא אגם הוא לציבור להשתתף בעצרת המחאה שתתקיים במנהטן.

לדברי הרב ווכטפויגל, "מרן הגאון הגדול הגר"ח קנייבסקי שליט"א על-ידי בנו נאמנו הגאון רבי שלמה קנייבסקי ענה כי "דעת תורתו מסכמת בזה לעשות כל מה שאפשר ולקיים מחאות בחו"ל על גזירת השמד ועקירת התורה שבארץ ישראל".

יצויין, כי במקביל דיווחו אמש שני בטאוני פלגי חסידות סאטמר - "דער איד" המייצג את חסידות האדמו"ר מהר"י מסאטמר וה"דער בלאט" המייצג את חסידות האדמו"ר מהר"א מסאטמר על העצרת המתוכננת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר