שיא הזוועה

רוצח משפחת פוגל חייך לאורך הדיון ואמר: "אני גאה במעשיי"

רגע לפני שייגזרו עליו חמשה מאסרי עולם, אמג'ד עוואד, תושב הכפר עווארתה שרצח בדם קר את בני משפחת פוגל ישב וחייך. במהלך דיון שנערך היום אמר כי אינו מתחרט וכי הוא גאה במעשיו. ח"כ מיכאל בן ארי קרא לעברו: "אנחנו נשחט אותך". בכתב האישום, נחשפו פרטים מביצוע הטבח המחריד (אקטואליה, חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |

כמה רוע: אמג'ד עוואד, תושב הכפר עווארתה, ישב היום בדיון בבית-המשפט הצבאי בשומרון, שמע את האישומים הקשים המיוחסים לו - רצח בני משפחת פוגל - וחייך.

עוואד, שהודה ברצח בני המשפחה, ביצע את הרצח באותו ליל שבת בלתי נשכח ביישוב איתמר.

יחד עם בן דודו, הוא רצח את אב המשפחה, אהוד פוגל בן ה-36, האם רותי בת ה-35, והילדים יואב בן ה-11, אלעד בן ה-4 והדס בת החודשיים.

במהלך הדיון הבהיר אמג'ד כי הוא אינו מתחרט על מעשיו וכי הוא גאה בהם. בדיון נכחו ארבעה פעילי ימין, בהם גם חבר הכנסת מיכאל בן ארי ואלה קראו לעברו: "מוות לרוצח".

בן ארי אמר במהלך הדיון: "השפל נהנה, מחייך וצוחק לעבר עם ישראל - צריך עונש מוות. איבדנו את השפיות שלנו".

לפי הדיווח בחדשות 2, בן ארי ניסה לתקוף את המחבל האכזר ואמר לו: "נשחט אותך".

טבח מחריד

דרישת התביעה תהיה 5 מאסרי עולם בפועל ועוד כמה שנים על עבירות נוספות, מלבד רצח בני המשפחה. בעיצומו של הדיון קרא בן ארי לעבר התובע: "זו המתנה שאתה נותן לבני משפחת פוגל?".

שבועות ספורים לאחר הטבע המזעזע, עצרו כוחות הביטחון את שני המחבלים.

הם הודו כי דקרו ארבעה מבני המשפחה בסכין, וירו למוות ברותי פוגל, אם המשפחה.

ההחלטה לבצע פיגוע התקבלה שלושה ימים לפני הטבח. הם פנו לארגון "החזית העממית" בכפר וביקשו שישיגו עבורם נשק כדי שיוכלו לבצע את הפיגוע.

בערב שבת, הם הגיעו מצוידים בסכינים ליישוב איתמר, וטבחו ללא רחם בבני משפחת פוגל. השניים סיפרו בחקירה כי פרצו לאחד הבתים ביישוב שהיה ריק מיושביו, גנבו כלי נשק והמשיכו לעבר בית משפחת פוגל.

בתחילה רצחו את שני הילדים, יואב ואלעד. הם המשיכו לחדר ההורים ונאבקו דקות ארוכות באודי ורותי, ההורים, אולם הצליחו להכריע אותם. אודי הי"ד נרצח בדקירות סכין, והאם, רותי, נורתה ונהרגה במקום.

רק מאוחר יותר, כששבו שוב לבית כדי לחפש כלי נשק, הם שמעו את בכייה של התינוקת הדס. כאן הם ביצעו את המעשה השפל והמזעזע ביותר, ודקרו את הפעוטה למוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר