בכירים בבית היהודי: "רצינו גוש עם ש"ס, דרעי סרב"

בכיר בבית היהודי אמר לכיכר השבת: "מנסים להטעות את הציבור ולומר שבנט הלך ללפיד ובגד בחרדים, אבל האמת היא שנפתלי פנה קודם כל לאריה דרעי. כבר בערב הבחירות, עוד בטרם כינה אותנו הרב עובדיה יוסף בית של גוים, פנינו לדרעי וביקשנו ממנו ליצור גוש אחד - דתי חרדי, אבל דרעי סרב

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

מאז נרקמה הברית הפוליטית בין יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, הפך בנט ל'מוקצה' במגזר החרדי. מי אשם בכך? בכירים בבית היהודי מנסים לתלות את היחסים העכורים דווקא באריה דרעי.

בכיר בבית היהודי אמר לכיכר השבת: "מנסים להטעות את הציבור ולומר שבנט הלך ללפיד ובגד בחרדים, אבל האמת היא שנפתלי פנה קודם כל לאריה דרעי.

לדבריו, "כבר בערב הבחירות, עוד בטרם כינה אותנו הרב עובדיה יוסף בית של גוים, פנינו לדרעי וביקשנו ממנו ליצור גוש אחד - דתי חרדי, אבל דרעי סרב. הוא אמר כי לא ישמש מתווך שלנו אצל נתניהו".

הבכיר מוסיף: "מיד אחרי הבחירות פנינו שוב לדרעי להקים גוש אחד, הבנו שביבי לא רוצה אותנו בממשלה הבאה, אבל דרעי שוב סרב להצעה. מה ציפו שנעשה? היינו מוכרחים לדאוג לעצמנו. הלכנו לגוש עם יאיר לפיד, גוש טכני בלבד, אבל הציבור החרדי לא יודע את כל זה והפכו את בנט לאויב של התורה.

"לא יצאנו עם זה לתקשורת, אבל כששמענו את דבריו של דרעי אצל נתניהו, החלטנו לחשוף בפני הציבור את האמת".

מלשכתו של אריה דרעי נמסר בתגובה: כנראה שלעסקני המפד״ל המצפון ביממה האחרונה לא שקט, וכצעד נואש של הגנה הם מפיצים שקרים, מהבחירות לא נעשתה שום פנייה לאריה דרעי מצד בנט, והפגישה היחידה שהתקיימה ביניהם הייתה ביוזמת אריה דרעי, וכלל לא עלה בה נושא הבלוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר