תיעוד מיוחד

שבוע לרצח המקובל: תמונות נדירות מחייו של רבי אלעזר

שנים רבות שמר המקובל רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל על חשאיות מוחלטת. עכשיו, אחרי פטירתו הטראגית, נחשפות עשרות תמונות נדירות בשבועונים החרדיים. 'כיכר השבת' מתכבד להגיש מספר תמונות שפורסמו בשבועונים, בהם נראה המקובל בחברת בני משפחתו ולצד אביו הגדול ה'בבא מאיר' (בכיכר)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
רבי אלעזר עם בני משפחתו (צילום רופודוקציה: מאיר אלפסי)

שנים רבות שמר המקובל רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל על חשאיות מוחלטת. עכשיו, אחרי פטירתו הטראגית, נחשפים התמונות הנדירות מהאלבום המשפחתי. השבועונים החרדיים מפרסמים היום (חמישי) עשרות תמונות של המקובל, במלאות שבוע לרצח המזעזע. 'כיכר השבת' מתכבד להגיש מספר תמונות.

אמש נערכה עצרת התעוררות על-יד ביתו של רבי אלעזר. "לא זכור לי שקם יהודי ורצח אב בישראל. לו היה לי כח הייתי מכריז צום לדורות, זה מזעזע עולם ומלואו", אמר הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, במהלך עצרת ההתעוררות אמש. "גדול הדור בשמירת העיניים היה רבי אלעזר. רבי דוד דיבר ברגש רב בזמן הלוויה, וכולנו בכינו מדבריו. הוא גילה איך הגיע השם של אלעזר - עין לא ראתה אלוקים זולתך.

"ישבתי אצל רבי אלעזר, וזכיתי שהוא יוריד את הכיסוי מעיניו. אני לא יודע במה זכיתי. שבוע שלם אנשים מרגישים שנדקרים בליבם. זה רצח של עם.

"אנחנו צריכים עדיין להתחזק. ויש עדיין אנשים רוצחים, שמסתובבים. גם עם זקנים. הם שופכים דמים בלשון הרע, בתקשורת".

עם בני המשפחה
רבי מאיר ורבי אלעזר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר