שוב אסון בחב"ד: בת השליח בהאמפי נפטרה

בהודו נפטרה הפעוטה בת השנה דבורה לאה גאולה ז"ל, בת לרב מרדכי גרומך והגב' ליבי חנה - שליחי חב"ד בהאמפי שבהודו. אמש, התחנן האב שיתפללו לרפואת בתו (דיין האמת)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

שוב אסון בחסידות חב"ד: מהודו מגיעה הבשורה הכואבת על פטירתה של הפעוטה בת השנה דבורה לאה גאולה ז"ל, בת לרב מרדכי גרומך והגב' ליבי חנה - שליחי חב"ד בהאמפי שבהודו.

הילדה נפטרה לאחר שסבלה מבעיות עיכול שהביא לקוצר נשימה שגרם לפטירתה.

רק לפני כחודש הוטסה הילדה יחד עם האמא לקבל טיפול רפואי בישראל לאחר בדיקות ושינוי בתזונה וההתייצבות הרפואית חזרה הפעוטה יחד עם האמא להודו, כאשר המשפחה נמצא בשיא ההכנות לקראת ליל הסדר הגדול של שליחי חב"ד בהודו.

בימים האחרונים מצבה הדרדר שוב והיא לפטירתה.

אתמול בערב כתב האבא הודעה מרגשת לחבריו: "חסידים, תוסיפו הדברים טובים, שנחזור לישון בבית.. דבורה לאה גאולה בת ליבי חנה. מאושפזת עם קנדידה, לא אוכלת ובקושי שותה, בחום פה התייבשה מהר.."

"בזכות הניסיון.. באתי מצויד... עם כילה ומדקה נגד הייתושים... פעם הקודמת לא עצמתי עין כל הלילה במלחמה נגדם...", כתב האבא, "אני לא מתלונן, רק שתכירו בחוב שטפח - כולל לקיחת השלוחים - להקב"ה בחובו לעם ישראל! ילדה סובלת בג'ונגל ולא באשמתה או בחירתה".

בהודעה נוספת שכתב האבא לשולחים הוא התחנן שיתפללו לרפואת בתו: "דחוף להתפלל על הבת שלי בת שנה - דבורה לאה גאולה בת ליבי חנה, הילדה נושמת ע"י מכשירים. תקרעו את השמים!".

"אשתי לבד בחור, 3 שעות נסיעה ממני. עכשיו החליטו להעביר באמבולנס לבית חולים אחר, כי הם לא יכולים לעזור.. אי אפשר להטיס אותה. אתם המשפחה!", התחנן האבא.

כאמור, הבוקר נאלצו הרופאים לקבועה את פטירתה של הפעוטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר