זעם בש"ס: דרעי מנסה לכופף את הגר"ע

מתקפה חסרת תקדים בש"ס נגד ההתערבות של דרעי במשבר עם "העדה החרדית": בהמשך לפרסומים על טיוטת פשרה ששוגרה למרן הגרי"ש אלישיב שליט"א, מבהירים בש"ס בצורה חד משמעית כי אריה דרעי עומד אחרי יוזמת ההתרפסות לכופף את מרן הגר"ע יוסף לגדולי התורה האשכנזים (חרדים)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
דרעי עם מרן, בימים אחרים (צילום: פלאש 90)

מתקפה חסרת תקדים בש"ס נגד ההתערבות של דרעי במשבר עם "העדה החרדית", שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת": בהמשך לפרסומים על טיוטת פשרה ששוגרה למרן הגרי"ש אלישיב שליט"א, מבהירים בש"ס בצורה חד משמעית כי אריה דרעי עומד מאחורי "יוזמת ההתרפסות לכופף את מרן הגר"ע יוסף לגדולי התורה האשכנזים", כלשון ההודעה.

"טיוטת פשרה שהעבירו אנשי "העדה החרדית" לידי דרעי כדי לקבל את חתימת מרן הגר"ע יוסף נענתה בשלילה על-ידי הגר"ש עמאר, שאינו חוזר בו מפסיקתו של מרן והביע את דעתו במפורש על כך במוצ"ש בשידור הלווין קבל עם ועולם", אומרים בש"ס בזעם.

לדבריהם, "דרעי הלך בעזות מצח להביא הסכמה על ידי גורמים מקורבים של מרן הגר"ע יוסף ונענע בשלילה נחרצת. בש"ס רואים זאת כפגיעה חמורה בפסיקתו של מרן, כאשר דרעי מנסה בכל דרך לחזור לכותרות על גבם של הספרדים. היו לא תהיה".

על האיומים של "דגל התורה" שפורסמו לפני שעה קלה באתר, אומרים הגורמים: "אנחנו לא מפחדים משום איום כזה או אחר. הם משחקים בהלכה, בתורה הקדושה. מי שיגרום לחילול השם - ישא באחריות בעצמו".

בתוך כך, נודע ל"כיכר השבת" כי ממשיכים הניסיונות להגיע להבנות עם "העדה החרדית" שתבטל את המפגן שהיא מתכננת ליום רביעי הקרוב בכיכר השבת בירושלים.

את תגובתו של דרעי טרם היה ניתן להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר