פרשת הקלטת

ש"ס תוקפת: "הפרסומים על קלטת נגד אריה דרעי - נבזיים"

'מעריב' דיווח הבוקר כי גורמים בש"ס מאיימים לשלוף קלטת, בה נשמע מרן הרב עובדיה יוסף תוקף בחריפות את דרעי. ירושלמי: "הרב אומר כי דרעי גרם לו נזקים בריאותיים ושכנע אותו לתמוך בהסכמי אוסלו בניגוד לדעתו". ש"ס בתגובה ל'כיכר השבת': "מגנים בשאט נפש את הפרסומים הנבזים" (פוליטי)

אלי ישי. ש"ס תפרסם קלטת נגד דרעי? (צילום: פלאש 90)

אמנם ישנם עדיין עוד כארבעה חודשים עד ליום הבחירות שיתקיימו בי"ז באלול ה-4 בספטמבר, אך מתברר כי בכל הקשור למאבקים ולקרבות בין תנועת ש"ס ואנשי היו"ר אלי ישי, לבין נאמניו ותומכיו של יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי, מערכת הבחירות כבר נמצאת בעיצומה ובמלוא עוצמתה.

בתנועת ש"ס, שם חוששים מצעדיו של דרעי ומהתארגנותו בדרך להקמת תנועה חדשה, בוחרים הבוקר להזהיר אותו מלעשות כן.

בראיון לפרשן מעריב, שלום ירושלמי מאיימים גורמים בש"ס לחשוף קלטת בה נשמע נשיא מועצת חכמי התורה ומנהיגה הרוחני של התנועה, מרן הרב עובדיה יוסף, תוקף את דרעי.

לפי הדיווח, הדברים נאמרו על-ידי הגר"ע יוסף לפני חמש שנים בסעודת ט"ו בשבט שהתקיימה בביתו ברח' הקבלן בשכונת הר נוף בירושלים, בנוכחות מספר מקורבים ונאמנים מצוצמם, כדוגמת בנו הרב משה יוסף וצבי חקק.

בשיחה לכיכר השבת אמר ירושלמי: "הרב עובדיה נשמע בקלטת כשהוא תוקף את דרעי. בקלטת אומר הרב כי דרעי גרם לו נזקים קשים ובהם אף בריאותיים, וכן הוליך אותו בכחש. הרב עובדיה גם נשמע אומר כי דרעי שכנע אותו לתמוך בהסכמי אוסלו וזאת בניגוד לדעתו המקורית".

בתגובה אמרו מקורבי דרעי כי אם ש"ס תשחרר את הקלטת, היא תקבל "תשובה כואבת" שתאפשר לו לרוץ לבד.

ירושלמי מעריך בשיחה עם כיכר השבת כי לבסוף דרעי ירוץ ברשימה עצמאית. "הדרך לש"ס חסומה בפניו", הוא אומר.

בתגובה לפרסומים, מסרו גורמים בש"ס לכיכר השבת: "תנועת ש"ס מגנה בשאט נפש את הפרסומים הנבזים בימים האחרונים בכלי התקשורת, אשר כל מטרתם היא ללבות את אש המחלוקת והשנאה.

"דרכה של ש"ס בהנהגת יו"ר התנועה השר אלי ישי היא אך ורק מתוך אהבת חינם ולא ע״י הכפשות והשמצות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר