כדורגלן ישראלי הבקיע שער וחבש כיפה: "זו הדרך שלי להודות לבורא"

שחקן הכדורגל גיא דיין, קשר בקבוצת הספורט "הפועל עכו", הבקיע שער, וחבש כיפה: "זה לא סוד שבשנה וחצי האחרונות התחזקתי מבחינת הדת" הוא אומר בשיחה לאתר הספורט one, ומסביר כי "יש לא מעט דרכים להודות לבורא עולם על הכול, אבל במגרש מצאתי את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

ושוב, בפעם המי יודע מי, שחקן כדורגל ישראלי בוחר לבצע במהלך משחק אקט של תודה לבורא עולם. הפעם, זה גיא דיין - קשר בקבוצת הספורט 'הפועל עכו' שהחליט לבטא באמצעות חבישת כיפה את תודתו לבורא עולם על... הבקעת שער במשחק מול קבוצת הספורט 'מכבי פתח תקווה'.

בורא עולם אגב, היה שמח קצת יותר אילו המשחק לא היה נערך בסמוך לשבת וגורר בצלו את חילול יום המנוחה, אולם דיין ככה"נ העדיף להסתפק בתודה סמלית לבורא, ולא במשהו גדול יותר.

"זו התודה שלי לבורא עולם" (צילום: shutterstock)

בשיחה שקיים עם אתר הספורט 'one' אמר דיין על אקט התודה לבורא, כי: "זה לא סוד שבשנה וחצי האחרונות התחזקתי מאד מבחינת הדת. יש לא מעט דרכים להודות לבורא עולם על הכול אבל במגרש מצאתי את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת".

לדבריו: "ממש לא מעניין אותי אם יש כאלה שמבקרים את האקט. אני שלם עם עצמי והלוואי ויהיו לי עוד שערים כאלה כדי לנהוג בצורה הזו".

"זה אחד השערים היפים שכבשתי בקריירה" סיכם דיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר