חוסר רגישות

רוה"מ היהודי נתניהו סעד עם אדלסון במסעדת חזיר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצל את ביקורו המדיני בארצות-הברית בכדי לתחזק קשרים עם ידידו האישי המיליארדר שלדון אדלסון ונועד עמו במסעדת טריפה המגישה פירות ים, חזיר וסרטנים • גורמים בקהילה היהודית בארה"ב: "חשים בושה בכך שמי שמסמל את המדינה היהודית בחר לפרוץ את כל הגבולות" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו באו"ם, ומסעדת הטריפה (צילומים: Avi Ohayon, GPO; אתר frescobyscotto)

חוסר רגישות: ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצל את ביקורו המדיני בארצות-הברית בכדי לתחזק קשרים עם ידידו האישי המיליארדר שלדון אדלסון.

השניים, כך לפי הדיווח של מדור "פייג' סיקס" של הניו יורק פוסט, נפגשו לארוחה חגיגית במסעדה במרכז מנהטן, כאשר בעקבות פגישת השניים, בלוק שלם במרכז מנהטן נסגר לתנועה.

על פי הדיווחים השניים סעדו כאשר צבא של 30 מאבטחים מגן עליהם מכל צדדי הבניין. "רחוב שלם נסגר לתנועת כלי רכב, היו אפילו צלפים על גגות", דיוחו עוברי אורח.

האזרחים הזועמים כעסו על הפגיעה בשגרת היום ועל המהומה שליוותה את הביקור החשוב. "אנשי שירות חשאי עצרו את כל הרחוב וכולם נאלצו לעמוד בפקקים", תיאר אחד התושבים את אשר אירע.

אלא שמבדיקת "כיכר השבת" עולה כי השערורייה עוד גדולה יותר כאשר השניים סעדו במסעדת טריפה, בשם - Fresco by Scotto כאשר נתניהו אף הזמין לאכול צלעות עגל.

המסעדה המדוברת מציעה בתפריט שלה בין היתר: שוק וירך חזיר, ממולח ומיובש, מבוש עם גבינה מוצרלה ופרמזן ברוטב מתוק מתובל המוגש עם פסטרמת חזיר; קציצות ברווז ממולאות בגבינה קשה, גבינה איטלקית וגבינת שמנת המוגשות עם פטריות ובשר עגל ברוטב יין ודובדבן; סרטן קר עם לימון, שעועית לבנה ורצועות חזיר קריספי.

גורמים בקהילה היהודית בארה"ב אומרים ל"כיכר השבת" כי הם "חשים בושה" בכך שראש הממשלה המייצג את המדינה היהודית בחר לסעוד בפרהסיה דווקא במסעדה בה מוגשים סרטנים, פירות ים וחזיר.

"אנחנו מצפים מאדם הנושא בתפקיד הכי רשמי שמייצג את ישראל לנהוג כבוד באוכלוסייה האורתודוקסית הגדולה באמריקה ולפחות לשמור על מראית עין שתכבד את הציבור הזה ואת כללי המנהג היהודי".

התפריט במסעדת הטריפה (צילום: אתר frescobyscotto)

"כמו שנתניהו מבין שאין לראש הממשלה לנסוע בפרהסיה ולהיפגש פגישות רשמיות בשבתות וחגים כך עליו להתנזר מאכילה בפומבי במסעדת שרצים וטרפות", הם טוענים.

לדבריהם: "כל איש עסקים שאינו יהודי בניו יורק יודע שכשהוא מזמין יהודי לפגישה עסקית הרי שהוא עושה זאת במסעדה כשירה וכאן דווקא מי שמסמל את המדינה הידות בחר לפרוץ את כל הגבולות ולהוות סמל שלילי בעניין החשוב".

תגובת לשכת ראש הממשלה לא נתקבלה עד לשעת פרסום הידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר