תקדים: 'הפועל תל אביב' קיבלה אישור לא לשחק בשבת

מנהלת ליגת הכדורגל אישרה לקבוצת "הפועל תל אביב" שלא לערוך את משחקיה בשבת. מדובר בתקדים היסטורי שייתכן וישפיע על קבוצות נוספות וימנע חילולי שבת (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
משחק של הפועל תל אביב (צילום ארכיון: יונתן זינדל / פלאש 90)

ראשי מנהלת ליגת הכדורגל בארץ אישרו לקבוצת "הפועל תל אביב" שלא לערוך את משחקיה בשבתות. כך מדווח היום (שני) אתר "ערוץ הספורט".

מדובר בהחלטה תקדימים והיסטורית, ובמידה וההחלטה תאושר ייתכן וזה ישפיע על קבוצות נוספות שיבקשו שלא לשחק בשבתות ובכך ימנעו חילולי שבת רבים.

על פי הדיווח, לבקשה יש רוב בדירקטוריון המנהלת ולכן הבקשה צפויה לעבור בקרוב באופן רשמי. ההחלטה אמורה להכנס לתוקף בכפוף להסכמת מחזיק זכויות השידור.

בנוסף, על פי הדיווח, במנהלת יאשרו דבר דומה לכל קבוצה אשר תחפוץ בכך, אך זאת בכפוף להסכמה של מחזיק זכויות השידור. כאמור, במנהלת מחכים כעת למכתב רשמי של זכיין השידור, ובו הסכמה לכך שכל קבוצה שתבקש לא לשחק בשבת, תקבל אישור מיידי לכך.

חיים רמון, בעל זכויות הניהול ב"הפועל תל אביב" אמר בישיבת המנהלת כי "יש לי משקיעים שמתנים את התמיכה בכך שלא נשחק בשבת, ואתם חבל ההצלה שלי. הפועל תל אביב יכולה להתפרק אם לא. תעזרו לי".

כזכור, איש העסקים היהודי ראסל גלבוט, אליו פנו נציגי הקבוצה בבקשה שיעזור לה מבחינה כלכלית ויוציא אותה מהבור התקציבי אליה נקלעה, התנה את תמיכתו בכך שהקבוצה לא תשחק בשבתות. בנוסף, גלבוט הבטיח לתרום מיליון שקל לקבוצה, דבר שטרם נעשה.

במהלך הישיבה סיפר רמון כי כבר בדק מול זכיין השידור, שהבהיר כי בכל הנוגע להפועל תל אביב אין כל בעיה לאשר באופן גורף את קיום משחקיה של הקבוצה בימי חול בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר