בשידור: מייק האקבי התפטר ורמז על ריצה לנשיאות

מייק האקבי, ממגישי הטלוויזיה המוכרים ביותר בארה"ב, ואהוב במיוחד על אנשי המפלגה הרפובליקנית, הודיע בשידור על התפטרותו ורמז על ריצה אפשרית לנשיאות ארה"ב (עולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק, פוקס ניוז)

מייק האקבי, מגיש ברשת "פוקס ניוז" הנחשב לאחד המגישים המוכרים בארה"ב ואהוב בעיקר על הצד הימני של המפה הפוליטית האמריקנית והמפלגה הרפובליקנית, הודיע בשידור חי על התפטרותו בעקבות שמועות על ריצה שלו לנשיאות ארה"ב.

האקבי הודיע: "הערב אני אגיד יותר מלילה טוב, אני אגיד להתראות". לדבריו, "בזמן האחרון עלו שאלות וספקולציות לגבי האם אני מתכוון לרוץ לנשיאות. אם הייתי שולל זאת - הייתי יכול להמשיך להגיש את התכנית הזאת, אבל אני לא יכול להכריז הכרזה כזאת".

האקבי הבהיר עם זאת כי "אני לא מתכוון לקבל החלטה על הנושא עד סוף האביב, אבל השיח בנושא שם את הרשת במצב לא הוגן כלפיהם, ולא אפשרי עבורי לפעול עבור תמיכה פוליטית וכספית באופן שיכול להצדיק ריצה לנשיאות".

"לכן, הדבר המכובד ביותר לעשות כעת זה להפסיק את עבודתי כאן" אמר האקבי. דבריו מגיעים כשנה ועשרה חודשים לפני הבחירות לנשיאות, אך כבר כעת בורסת השמות לגביי הרצים האפשריים לתפקיד הרם הולכת ומתחממת.

במפלגה הרפובליקנית יעשו בבחירות הקרובות כל דבר אפשרי בכדי להשיב להם את השלטון. אחד השמות החמים הוא ג'ב בוש, אחיו של נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש, שהודיע כי הוא "שוקל בחיוב" להתמודד על מועמדות המפלגה לנשיאות.

בצד הדמוקרטי מחכים כולם להודעה של הילארי קלינטון, רעייתו של נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון, ששימשה כמזכירת המדינה בממשל אובמה לפני כהונתו של ג'ון קרי.

כאמור, כעת גם האקבי, שניסה להתמודד על המועמדות לנשיאות בבחירות 2008, אז הפסיד את המועמדות לג'ון מקיין, שהפסיד בעצמו לאובמה, הודיע כי הוא שוקל את העניין בחיוב.

האקבי נחשב תומך גדול של ישראל. הוא ביקר בארץ מספר פעמים ולגלג רבות בתכניתו על היחס של הממשל הנוכחי הדמוקרטי בבית הלבן כלפי הסכסוך במזרח התיכון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר