ללא נהג: כך נראה רכב העתיד של מרצדס - F 015

יממה לאחר שהציגה את טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית שלה, חשפה כעת מרצדס את רכב הקונספט העתידני: הכירו את F 015, ללא נהג ועם מסכים במקום חלונות • צפו בסרטון (רכב)

(צילום: יח"צ)

תערוכת CES 2015: יממה לאחר שיצרנית רכבי היוקרה הגרמנית מרצדס בנץ חשפה את טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית שתשולב ברכבי היוקרה של החברה על מנת למנוע תאונות דרכים. נחשף רכב העתיד של החברה, ה-Mercedes-Benz F 015 Luxury in Motion.

הרכב שהציגה החברה כמובן חסר את הקבינה ומושב הנהג, כשבמקום זאת יבצע מחשב הרכב את פעולות הנהיגה. הרכב עוצב בצורה יוצאת דופן, ובפנסי הרכב הקדמיים והאחוריים ישולבו גם הודעו שיכתבו על ידי נורות ה-LED שישמשו לתאורה. כך שכשהרכב יבלום, הוא יכתוב על הפנסים את המילה עצור, כדי שגם הנהג שנוהג מאחור ברכב המיושן יידע לבלום בזמן.

פנים הרכב עוצב כטרקלין יוקרתי של ממש, כמיטב המסורת של יצרנית רכבי הפאר. הוא כולל 4 מושבים הבנויים זה מול זה וניתנים לסיבוב ולהזזה.

בדלתות הרכב משולבים מסכים ברזולוציה גבוהה הנשלטים על ידי תנועות ידיים ומחוות, ויתאימו את תצוגתם לעיני המתבונן בהם. גם הכניסה והיציאה מהרכב תהיה קלה בהרבה, בזכות עיצוב גבוה וייחודי שיפתור אתכם מהצורך להתכופף משמעותית בכניסה לרכב.

גם על איכות הסביבה חשבו המהנדסים, ואת הרכב יניע מנוע היברידי, שיוכל להסיע את הרכב עד למרחק של 200 קילומטרים ולאחר מכן יוכל להמשיך עוד 900 קילומטרים בעזרת מיכל הדלק שיניע את המנוע ההיברידי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר